کد خبر : 1657694 | 02 دی 1398 ساعت 17:52 | 77K بازدید | 0 دیدگاه

حرکت عجیب در نشست خبری کالدرون

در شرایطی که کالدرون بعد از پیروزی و صعود تیمش با حضور در نشست خبری آماده گفتگو درباره این بازی بود، یکی از خبرنگاران با گلایه بابت عدم برگزاری نشست خبری پیش از بازی از عدم تمایل آنها برای گفتگو خبر داد.

حرکت عجیب در نشست خبری کالدرون

به گزارش "ورزش سه"، خبرنگاران حاضر در محل برگزاری نشست خبری استادیوم تختی آبادان در گلایه بابت عدم حضور گابریل کالدرون پیش از بازی، اعلام کردند تمایلی برای گفتگو در پایان بازی هم ندارند تا سرمربی آرژانتینی محل نشست را ترک کند.

 

رفتار نامتعارف خبرنگاران در محل نشست‌های خبری طی این فصل به چالش بزرگی تبدیل شده است. از برگزاری عجیب نشست خبری مصطفی دنیزلی در اصفهان تا ماجرای امیر قلعه نویی در استادیوم امام رضا (ع) مشهد و اکنون نیز در استادیوم تختی آبادان که خبرنگاران حاضر به گفتگو با گابریل کالدرون نشدند.

موضوع مربوط به عدم تطابق ساعت پرواز و تاخیر در پرواز و همچنین زمان انجام تمرین تیم‌ها با زمان برگزاری نشست‌های خبری به موضوعی برای شکل گیری این اختلاف نظر تبدیل شده است. با این حال در شرایطی که گابریل کالدرون در نشست خبری امروز خود بعد از پیروزی و صعود به دنبال گفتگو در زمینه این بازی بود، خبرنگاران در تصمیمی بدون توجه به تمایل اهالی فوتبال و هواداران، از انجام آن خودداری کردند.

 

1463287

 

1463286

 

نشست خبری امروز کالدرون با توجه به شرایط قراردادی و حواشی اخیر این باشگاه حول ماجرای بیرانوند می‌توانست خبرسازی بزرگی را در پی داشته باشد و مطمئنا مخاطبان فوتبالی نیز در انتظار پاسخگویی سرمربی آرژانتینی درباره وضعیت بیرانوند و آینده کاری خود در پرسپولیس با توجه به نزدیک شدن به اولتیماتوم 72 ساعته او بودند که با این حال خبرنگاران آبادانی ترجیح دادند تنها به واسطه شرایط پروازی و عدم حضور در نشست خبری قبل از بازی، از این موضوعات مهم عبور کنند.

دیدگاه‌ها