کد خبر : 1657706 | 02 دی 1398 ساعت 18:43 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

ابراهیمی ناجی نفت برای امید صعود

وینگر شمالی نفت مسجدسلیمان با گل دیدنی خود از روی ضربه ایستگاهی، تیمش را امیدوار به صعود از جام حذفی نگه داشت.

ابراهیمی ناجی نفت برای امید صعود

به گزارش "ورزش سه"، حسین ابراهیمی که در نقل و انتقالات تابستانی از سپیدرود رشت راهی نفت مسجد سلیمان شده، توانسته در این فصل عملکرد موفقی از خود در جمع شاگردان مهدی تارتار به جا بگذارد.

 

وینگر تکنیکی نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر موفق شده برای این تیم با پاس‌گل‌های خود تیمش را به نتیجه لازم برساند و تاکنون 3 پاس گل در رقابت با دیگر بازیکنان به نام خود کرده است.

 

با این حال شاید مهمترین گل این بازیکن در فصل جاری در دقایق پایانی دیدار با شاهین بوشهر رقم خورده است. تیم شگفتی ساز نفت مسجدسلیمان که نیم فصل اول لیگ را بدون شکست به پایان رسانده بود، با حذف شهرخودروی مدعی گام به این مرحله گذاشته است و تا دقایق پایانی با نتیجه 2-1 از شاگردان میشو عقب افتاده بود. ابراهیمی اما با تبحر مناسبی که روی ضربات ایستگاهی دارد، اینبار توانست با ضربه‌ای دیدنی تیمش را به گل تساوی برساند و شاگردان مهدی تارتار را در جام حذفی نگه دارد و اکنون باید دید در وقت اضافه و احتمالا پنالتی شرایط برای دو تیم به چه شکل پیش خواهد رفت.

 

ابراهیمی اما در وقت‌های اضافه هم امضای خود را روی صعود نفت مسجد سلیمان به جا گذاشت و توانست با حرکات تکنیکی و در نهایت پاس طلایی‌اش برای الجبوری، زمینه ساز گل سوم طلایی پوشان در مسجدسلیمان باشد.

دیدگاه‌ها