کد خبر : 1657731 | 02 دی 1398 ساعت 20:21 | 77.7K بازدید | 0 دیدگاه

درگیری در رختکن یوونتوس پس از شکست دیشب

رختکن یوونتوس بعد از شکست مقابل لاتزیو شاهد درگیری لفظی بازیکنان بوده است.

درگیری در رختکن یوونتوس پس از شکست دیشب

به گزارش "ورزش سه"، آخرین بازی سال 2019 برای یوونتوس ناخوشایند به پایان رسید و شاگردان مائوریتسیو ساری دیشب و در حالیکه نمایش چندان خوبی ارائه ندادند، با نتیجه 1-3 در عربستان و در سوپرجام ایتالیا مغلوب لاتزیو شدند تا دومین شکست متوالی طی مدتی کوتاه را مقابل بیانکوچلستی بپذیرند.

 

اما نشریه توتو اسپورت در گزارشی مدعی شد شرایط در رختکن یوونتوس در پایان بازی چندان مساعد نبوده و بونوچی و پیانچیچ با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کرده اند.

 

1462990

 

اخبار حاکی از آن است در طول نیمه دوم، بازیکنان یووه احساس می کردند که هافبک ها خیلی راحت توپ را در وسط میدان از دست می دهند و همین امر باعث شد تا کاپیتان لئوناردو بونوچی، به این دلیل میرالیم پیانیچ را مورد انتقاد قرار دهد. در ادامه هافبک خلاق یوونتوس نیز این انتقادات را بر نتابیده و با اظهار نظرهایی تند، پاسخ بونوچی را در همان رختکن داده است.

 

این در حالیست که علیرغم شکست در سوپرجام، یوونتوس در فصل جاری عملکرد خوبی داشته و تنها دو باخت را در تمامی رقابت ها متحمل شده که هر دوی آنها نیز مقابل لاتزیو بوده است، اما به نظر می رسد شکست در بازی دیشب به مذاق ستاره های این تیم خوش نیامده است.

دیدگاه‌ها