کد خبر : 1657738 | 02 دی 1398 ساعت 20:45 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

کورتوا: کریم فوق العاده است، مهاجم نمی خواهیم

تیبو کورتوا، دروازه بان رئال مادرید در مورد آمار گلزنی این تیم در هفته های اخیر صحبت کرد.

کورتوا: کریم فوق العاده است، مهاجم نمی خواهیم


به گزارش "ورزش سه"، دیشب و در دیداری که رئال مادرید سه بار دیرک دروازه حریف را به لرزه درآورد و بازیکنان این تیم موقعیت های خوبی را از دست دادند، با تساوی بدون گل مقابل بیلبائو متوقف شد تا دو امتیاز از بارسلونا عقب افتد. تیبو کورتوا معتقد است مهاجمان تیمش خصوصا کریم بنزما عملکرد خوبی دارند و رئال مادرید نیازی به جذب مهاجم جدید ندارد.

 

1463343

 

تیبو کورتوا گفت: "شما در مورد بازیکنی صحبت می کنید که سالی 40 الی 50 بار موفق به گلزنی می شود و طبیعی است که هر تیمی جای خالی بازیکنی مانند کریستیانو رونالدو را حس کند. اما رونالدو یک سال و نیم پیش رئال مادرید را ترک کرد و حالا ما بازیکنانی داریم که می توانند گل های زیادی به ثمر برسانند. بد شانسی و حضور دروازه بان های خوب در ترکیب رقبا، در این مقطع از دلایل گل نزدن های رئال مادرید است.

 

من توضیحی در مورد اینکه چرا توپ ها نمی خواهند وارد دروازه شوند ندارم، اما اطمینان دارم که هم تیمی هایم می توانند در هر زمانی دروازه رقبا را باز کنند. کریم فوق العاده است در حال حاضر تعداد زیادی گل زده است. فکر نمی کنم خرید بازیکن جدید ضروری باشد و من کاملا به این تیم اعتماد دارم."

دیدگاه‌ها