کد خبر : 1657769 | 03 دی 1398 ساعت 08:57 | 332.3K بازدید | 0 دیدگاه

مرا نمی‌خواستند و نمی‌خواهند برگردم

استوری شبانه استراماچونی علیه مدیران استقلال

یک استوری طولانی و شبانه، پاتک سرمربی ایتالیایی به انتشار نامه ای بود که باشگاه استقلال شب گذشته آن را علنی کرد.

استوری شبانه استراماچونی علیه مدیران استقلال

به گزارش " ورزش سه" تیم فوتبال استقلال بعد از سه هفته معطلی و عدم موفقیت در بازگرداندن سرمربی ایتالیایی شب گذشته با چالشی جدی تر از پیش مواجه شد. تا به امروز هرچه بین استراماچونی و باشگاه در جریان بوده عملا در هاله ای از یک رودربایستی احاطه شده اما از دیشب هم باشگاه و هم استراماچونی موضعی روشن مقابل یکدیگر گرفته اند.


باشگاه استقلال استراماچونی را با احترام به زیاده خواهی متهم کرده و استرا در پاسخ می گوید مدیران فعلی باشگاه استقلال علاقه ای به بازگرداندن او ندارند. جالب اینکه او در این استوری اعلام کرده مدیران استقلال از دخالت مقامات سیاسی در پروژه پرداخت پول  وحشت کرده اند!


استراماچونی در این بیانیه اینستاگرامی اعلام کرده قصد داشته به استقلال برگردد اما بازهم نمی گوید که با چه شرایطی می خواسته این کار را عملیاتی کند و چرا بعد از حضور در سفارت ایران و پرداخت قانونی پول(که برای اولین بار برای مربیان خارجی در دوره تحریم اتفاق افتاده) به تهران بازنگشته است.


در حال حاضر بین استقلال و استراماچونی دیواری بلند از بی اعتمادی ساخته شده و مشخص نیست چه پایانی در انتظار این کشمکش طولانی خواهد بود. اگر چه لیگ برتر فعلا تعطیل است و استقلال یک هفته فرصت دارد تا دوباره شرایط را به سود باشگاه بازسازی کند.


متن کامل استوری سرمربی استقلال به شرح زیر است:

 

  • اونها از روز اول برای ما مشکل ایجاد کردن. در اولین بازی من رو بدون مترجم رها کردن. هیچوقت طبق روش معمول پول من رو پرداخت نکردن و با وجود اخطارهای متعدد رسمی، سری مشکلات بزرگی رو با مقامات ایتالیایی برای من به وجود آوردن.

 

  • *به بازیکنان دروغ گفتن.به من دروغ گفتن. اجاره خونه من رو تا ماه نوامبر پرداخت کردن و گفتن کامل پرداخت شده. هرگز مدارکی در رابطه با تیم که درخواست داده بودم رو به من ندادن. بازیکنی که خودشون نمی‌خواستن [احتمالا میلیچ] رو از کشور بیرون فرستادن، ولی روز بعد برش گردوندن.

 

  • *وقتی میتونستیم به خاطربازیکنهای ملی بازیمون رو عقب بندازیم به فدراسیون درخواست ندادن. ولی وقتی برای حریفهامون بهتر بود و به ضرر ما، بازی رو عقب انداختن. وقتی مجبور شدم کشور رو ترک کنم خوشحال شدن و جشن گرفتن. جلو مردم گفتن که نمی‌خواستن من برم و نمیدونستن، ولی ۵ ماه بود که خبر داشتن.

 

  • *سعی کردن بگن من به خاطر پیشنهاد یه تیم دیگه رفتم، که حقیقت نداشت. سعی کردن بگن من برای پول رفتم، که حقیقت نداشت. وقتی یک نیروی سیاسی سعی کرد من رو برگردونه عصبی و سردرگم شدن. گفتن که شخصی در باشگاه [احتمالا فتحی] استعفا داده. ولی اون شخص هنوز در جریان هست و در مکاتبات با وکلای من دخالت داره.

 

  • * ادعا کردن من خونه جدید خواستم، حقیقت نداره. ادعا کردن من پول بیشتر خواستم، حقیقت نداره. به خاطر رفتار متقلبانه باعث شدن وکیل من استعفا بده. هر کاری تونستن کردن و خواهند کرد که جلو برگشت من رو بگیرن. دارن سعی می کنن شخصیت من رو جلو طرفداران و مردمخراب کنن، همونطور که با همکاران من و برخی بازیکنهای سابق کردن.

 

  • * چند بار درخواست کردم که با هم کنفرانس خبری سمی داشته باشیم تا حقایق رو برای مردم شرح بدیم، ولی اونا همیشه رد کردن.

 

  • * حالا کسی پیدا شده و بهشون روش معمول پرداخت به من رو نشون داده و ما از همه مشکلات عبور کردیم.من فقط آماده بودم که پیش بازیکنان سابقم و دوستدارانم برگردم، ولی اونها مدارک و اطلاعات جعلی منتشر کردن تا وجهه من رو تخریب کنن و توافق رو نابود کنن

 

  • *اونها من رو اونجا نمی‌خواستن و نمی‌خوان که من برگردم. من نمیدونم مربی خوبی هستم یا نه، ولی میدونم که انسانی راستگو هستم.

دیدگاه‌ها