کد خبر : 1657783 | 03 دی 1398 ساعت 10:08 | 34.5K بازدید | 0 دیدگاه

بینی زلاتان؛ هدف جدید هواداران عصبانی مالمو (عکس)

به نظر می رسد که عصبانیت هواداران مالمو از زلاتان ابراهیموویچ پایان نداشته باشد.

بینی زلاتان؛ هدف جدید هواداران عصبانی مالمو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش زلاتان ابراهیموویچ به شکل رسمی اعلام کرد که بخشی از سهام باشگاه همربی سوئد توسط او خریداری شده است. این حرکت با توجه به این که زلاتان فوتبال خود را از باشگاه مالمو آغاز کرده بود، کمی عجیب به نظر می رسید چرا که دو باشگاه همربی و مالمو به نوعی رقبای یکدیگر در فوتبال سوئد به حساب می آیند؛ موضوعی که باعث شد حواشی زیادی در این باره به وجود بیاید.

 

 

1463415

 

 

خرید سهام باشگاه همربی توسط زلاتان اما تا حدی خشم هواداران مالمو را به همراه داشت که آن ها دست به تخریب مجسمه این بازیکن زده بودند؛ مجسمه ای که همین سه ماه پیش از آن رونمایی و جلوی درب ورزشگاه مالمو نصب شده بود. هواداران مالمو در جدیدترین اقدام خود اما باز هم به این مجسمه حمله کرده و به نوعی آن را تخریب کردند. آن ها در این اقدام خود بینی مجسمه زلاتان را شکسته تا به نوعی عصبانیت ادامه دار خود را نسبت به این موضوع نشان دهند؛ اتفاقی که کاملا در تصویر زیر قابل مشاهده است.

 

 

1463414

 

 

همچنین گفته می شود که باشگاه مالمو قصد دارد با توجه به خواسته و البته عصبانیت هواداران مالمو، مجسمه زلاتان را از جلوی درب ورزشگاه بردارد تا این موضوع بیش از این حاشیه ساز نشود.

 

 

دیدگاه‌ها