کد خبر : 1657788 | 03 دی 1398 ساعت 10:40 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار لیست ٢٣ نفره و نهایی تیم امید؛

نگاه امیدوارکننده استیلی و دستیارانش به لیگ

اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال امید در قطر دنبال می شود و نگاهی به تصاویر و همچنین اخبار واصله از این اردو نشان می دهد حمید استیلی به همراه دستیارانش نگاه دقیقی به بازی های لیگ برتر داشته اند.

نگاه امیدوارکننده استیلی و دستیارانش به لیگ

به گزارش "ورزش سه"، تجربه بررسی بازی های لیگ از سوی برخی از مربیان در گذشته نشان داده که گاهی حضور در ورزشگاه تنها یک اقدام تشریفاتی و یا حتی برای پیشگیری از انتقادات رسانه ها صورت می گرفت. استیلی و همکارانش در فصل جاری بارها از نزدیک شاهد بازی های لیگ در تهران و سایر شهرستان ها بودند، حضوری که نشان می دهد در انتخاب فهرست اردوی پایانی تیم امید تاثیرگذار بوده و حالا می توان به واقع گفت گلچینی از بازیکنان شایسته این رده سنی در اردوی دوحه حضور دارند.


در اردوی فعلی تیم المپیک ایران و البته پیش از انتخاب نفرات نهایی اسامی بازیکنانی مثل مجتبی نجاریان، دفاع راست این هفته های فولاد، متین کریم زاده بازیکن تاثیرگذار پارس جنوبی جم، جعفر سلمانی وینگر ثابت صنعت نفت آبادان، رضا جعفری مهاجم و وینگر مستعد سایپا یا رضا دهقانی بازیکن تاثیرگذار نساجی دیده می شود. نفراتی که در اردوهای قبلی تیم امید کمتر فرصت خودنمایی یافته بودند و حالا که در تیم های باشگاهی به مهره های تاثیرگذاری تبدیل شده اند مورد توجه کادر فنی قرار گرفته اند.


به نظر می رسد حمید استیلی تنها به عملکرد بازیکنان در  اردوهای قبلی یا حتی بازی های مرحله مقدماتی اکتفا نکرده و به انتخاب نفرات آماده و شایسته لیگ اعتقاد ویژه ای دارد. باید دید در نهایت از بین شایسته ترین های شاغل در لیگ و البته لژیونرهای تیم امید نام کدام بازیکنان در فهرست نفرات اعزامی به تایلند قرار می گیرند.

دیدگاه‌ها