کد خبر : 1657816 | 03 دی 1398 ساعت 12:08 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

سامان آماده شروع دوباره در 2020

موافقت باشگاه اوسترسوند با پرداخت جریمه قدوس

با مشکلات به وجود آمده در صدور مجوز حرفه ای گری برای باشگاه اوسترسوند رسانه های سوئد از موافقت هیات مدیره این باشگاه برای پرداخت جریمه ستاره ایرانی خبر دادند.

موافقت باشگاه اوسترسوند با پرداخت جریمه قدوس

به گزارش "ورزش سه"، دادگاه عالی ورزش با اعتراضی که وکلای سامان قدوس به جریمه 4 میلیون یورویی فیفا برای پرداخت به اوئسکا اسپانیا انجام داده بودند در جدیدترین رای خود باشگاه اوسترسوند سوئد را ملزم به پرداخت نیمی از این جریمه کرد. این تصمیم بر مشکلات و بحران های مالی اوسترسوند افزود تا جایی که سه هفته قبل خبری منتشر شد مبنی بر این که با عدم تایید مجوز حرفه ای گری باشگاه سوئدی، اوسترسوند در آستانه سقوط به دسته دوم قرار دارد.


در شرایطی که محرومیت چهار ماهه سامان قدوس به پایان رسید و این بازیکن می تواند از اولین روزهای 2020 دوباره در ترکیب آمیان در لیگ یک فرانسه به میدان برود عضو هیات مدیره اوسترسوند در جدیدترین صحبت های خود پیرامون آینده این باشگاه از موافقت برای پرداخت نیمی از جریمه سامان برای برداشتن گامی بلند در راه تایید مجوز حرفه ای گری از سوی فدراسیون فوتبال سوئد صحبت کرد.

 

1456510


مارتین هولگرن عضو هیات مدیره و مسئول رسیدگی به امور مالی باشگاه از تامین بودجه 10 میلیون کرونی برای پرداخت به اوئسکا در قسط اول جریمه در نظر گرفته شده از سوی کمیته انضباطی فیفا و دادگاه عالی ورزش CAS خبر داد و گفت:« این جریمه 43 میلیون کرون سوئد(چهار میلیون یورو) است که در نظر داریم تامین بودجه لازم برای پرداخت نیمی از آن به مبلغ 23 میلیون کرون در دو تا سه قسط را انجام دهیم».


به این ترتیب سامان قدوس یک گام دیگر برای بستن پرونده جنجالی باشگاه اوئسکا برداشت تا با فراموش کردن خاطرات تلخ شش ماه دوم سال 2019 برای آغازی سالی جدید در زندگی ورزشی خود با باشگاه آمیان برنامه ریزی کند. نکته جالب این که نیمی از جریمه مد نظر فیفا برای اوئسکا که خود قدوس باید پرداخت می کرد را نیز باشگاه فرانسوی تقبل کرد تا زمینه برای بازگشت شماره 7 ایرانی به ترکیب تیم در لیگ فرانسه فراهم شود.

 

 

 

دیدگاه‌ها