کد خبر : 1657921 | 03 دی 1398 ساعت 18:10 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: پوگبا بهترین هافبک دنیاست

اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد بار دیگر به تمجید از ستاره فرانسوی تیمش پرداخت و به وی روحیه داد.

سولسشر: پوگبا بهترین هافبک دنیاست

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شنبه از سری مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس مهمان واتفورد قعر نشین بود و با ارائه یک نمایش بسیار ضعیف و کسل کننده با دو گل مقابل حریف خود شکست خورد. تنها نکته مثبت برای یونایتد، بازگشت پوگبا بود. ستاره فرانسوی از 10 مهر دیگر نتوانسته بود شیاطین سرخ را همراهی کند.

 

 

1463494

 

 

منچستر یونایتد خود را برای مصاف پنجشنبه شب برابر نیوکاسل مهیا می کند و پل پوگبا می تواند پس از هفته ها در اولدترافورد به میدان برود.

سرمربی نروژی در مورد ستاره فرانسوی تیمش گفت:« باید ببینیم پوگبا در تمرینات چطور از خود واکنش نشان می‌دهد و چه حسی دارد. پل وقتی در بازی با واتفورد به زمین آمد، واقعاً خوب بازی کرد. این احتمال وجود دارد که ما پوگبا را در بازی با نیوکاسل از ابتدا در ترکیب قرار دهیم چون وقتی پل آماده بازی باشد، می‌خواهیم بیشتر و بیشتر بازی کند.

پل قادر به بازی در هر پستی از خط میانی است. او هافبکی هجومی و دفاعی است که می‌تواند در قلب خط میانی قرار بگیرد، با پاس‌های بلند هم‌تیمی‌هایش را صاحب توپ کند و موقعیت‌هایی برای مارکوس رشفورد خلق کند. به همین خاطر داشتن پوگبا زیباست. او بهترین هافبک چندمنظوره دنیاست که می‌تواند در پست‌های مختلف به میدان برود.»

 

منچستریونایتد از 18 بازی اول خود 25 امتیاز کسب کرده و در حال حاضر در رده هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارد و با لیورپول صدرنشین 24 امتیاز اختلاف دارد.

 

 

1462946

دیدگاه‌ها