کد خبر : 1657945 | 03 دی 1398 ساعت 20:17 | 152.3K بازدید | 0 دیدگاه

مانژوکیچ رسما به الدحیل پیوست؛

در انتظار ملاقات با سوپرماریو در آزادی

پس از کش و قوس های فراوان، در نهایت انتقال ماریو مانژوکیچ به تیمِ صدرنشین لیگ فوتبال قطر رسمی شد.

در انتظار ملاقات با سوپرماریو در آزادی

به گزارش "ورزش سه"، ستاره سال های اخیر فوتبال اروپا که با بایرن مونیخ موفق به کسب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا هم در سال 2013 شد، طی فصل جاری به نیمکت نشینی محض در ترکیب تیم یوونتوس با حضور ستاره هایی نظیر هیگوآین، رونالدو، کاستا، برناردسکی و دیبالا تبدیل شده بود و با توجه به تمایلی که باشگاه ایتالیایی برای فروش او داشت، مذاکرات با سایر باشگاه ها را آغاز کرده بود که سرانجام یکی از باشگاه های قطری که در تابستان هم تا یک قدمی عقد قرارداد با مهاجم تیم ملی کرواسی پیش رفته بود، از سایر باشگاه ها برای جذب او پیشی گرفت.


خبر انتقال مانژوکیچ در شرایطی به الدحیل قطعی شده بود، که الریان قطر نیز به دنبال جذب او بود ولی پس از اینکه این ستاره کروات در تست های پزشکی صدرنشین فعلی فوتبال قطر رویت شد، رسانه های ورزشی دنیا به دنبال رسمی شدن خبر انتقال او بودند که عدم تفاهم بر سر مسائل مالی باعث شد، بمب باشگاه قطری در آستانه امضای قرارداد، خنثی شود.

 

حالا و کمتر از 24 ساعت که از خبر منتفی شدن این قرارداد سپری شده، باشگاه الدحیل به صورت رسمی تایید کرد با ستاره تیم ملی کرواسی قرارداد امضا کرده و این بازیکن به زودی در تمرینات این تیم حاضر خواهد شد.

 

1463616


الدحیل در شرایطی مانژوکیچ 33 ساله را با قراردادی دو ساله که هر سال 7.5 میلیون یورو خرج روی دست باشگاه می گذارد، به خدمت گرفته که برای جذب این ستاره 5.5 میلیون یورو هم به حساب یوونتوس انتقال داده است.

 

1463617

 

گفتنی است تیم فوتبال الدحیل در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس همگروه است؛ نماینده فوتبال ایران 22 بهمن ماه در کشور قطر و در چارچوب دور رفت رقابت ها به مصاف این تیم می رود و در تاریخ یکم اردیبهشت ماه باید منتظر دیدار برگشت و حضور یکی دیگر از ستاره های سرشناس فوتبال دنیا و پا به توپ شدنش با پیراهن یک تیم قطری در ورزشگاه آزادی باشیم.

 

1463619

 

1463620

دیدگاه‌ها