کد خبر : 1658015 | 04 دی 1398 ساعت 10:53 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت آرامش به اردوی گل گهر؛ آقا مجید می ماند

تیم گل گهر دیروز موفق شد ماشین سازی را شکست دهد. تیمی که در هفته های اخیر ارایه گر بازی های خوبی در برابر حریفان بود و تیم هایی چون استقلال و تراکتور را شکست داده بود.

بازگشت آرامش به اردوی گل گهر؛ آقا مجید می ماند

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی گل گهر در دیدار با ماشین سازی نشان داد تیم کرمانی می تواند ارایه گر بازی های بهتری در لیگ برتر باشد و در برابر تیم های خوب دست کم در خانه پیروز شود. این پیروزی که اولین پیروزی گل گهر در فصل جاری بازی ها بود اعتماد به نفس را به آقا مجید و شاگردانش برگرداند و به طور حتم آنها در هفته های پیش رو عملکرد بهتری خواهند داشت.

 

اما این پیروزی به نوعی اطمینان خاطر را برای کادر فنی تیم هم ایجاد کرد. پیش از این زمزمه هایی وجود داشت که در صورت باخت گل گهر شاید باشگاه برای دومین بار تصمیم به تغییر در کادر فنی تیم بگیرد اما اکنون برنامه های آماده سازی تیم بر اساس برنامه ارایه شده از سوی مجید جلالی تدوین شده است و این نشان می دهد آقا مجید در دور برگشت بازی ها هم میهمان گل گهری ها خواهد بود.

 

البته باید به این نکته اشاره کرد نجات تیم های قعر جدولی از بحران سخت ترین کار در مربیگری است بطوریکه می بینید میشو نتوانسته در شاهین اولین برد را به دست بیاورد. چرا که این تیم ها به باخت عادت می کنند. با این حال نکته امیدوار کننده در مورد تیم گل گهر این است در بازی هایی که امتیاز از دست می داد موقعیت ایجاد می کرد و از دست دادن فرصت ها بیشترین دلیل امتیازات از دست رفته بود.

دیدگاه‌ها