کد خبر : 1658058 | 04 دی 1398 ساعت 13:58 | 38.1K بازدید | 0 دیدگاه

با آمدن جلالی موقعیت می سازیم و موقعیت نمی دهیم

حسینی: ضربه علیپور به من نمی خورد هم گل بود

گل گهر سرانجام و بعد از شانزده بازی توانست اولین برد لیگ برتری اش را در فوتبال ایران تجربه کند.

حسینی: ضربه علیپور به من نمی خورد هم گل بود

به گزارش" ورزش سه" سیرجانی ها دیروز و در یک بازی حساس و نزدیک ماشین سازی را که در هفته اخیر اوج گرفته را با یک گل شکست داد. عبدالله حسینی بازیکن باتجربه تیم گل گهر در این رابطه گفت:" خداراشکر طلسم را شکستیم و این خط تیره مقابل تیم ما برداشته شد."


او درباره بازی هم گفت:" بازی خوبی بود اما ما مستحق برد بودیم و باید این سه امتیاز را می گرفتیم. نه این هفته که در هفته های قبل هم ما شایسته برد بودیم. از وقتی آقای جلالی آمده شکل تیمی ما بهتر شده و خداراشکر توانستیم با صبوری سه امتیاز را به دست بیاوریم."


مدافع تیم گل گهر در ارتباط با شرایطی که این تیم به آن دچار شده بود گفت:" اسمش را نمی دانم چه بگذارم. خیلی از بازی ها را می توانستیم ببریم اما باختیم و یا خیلی از بازی ها حقمان مساوی بود که شکست خوردیم. مقابل پرسپولیس هم می توانستیم بازنده نباشیم." او درباره گل به خودی اش مقابل پرسپولیس گفت:" من فکر می کنم که ضربه علیپور بدون برخورد به من هم گل می شد. سرعتم در آن لحظه زیاد بود و توپ به سرم خورد و اینگونه نبود که به توپ ضربه بزنم. هرچه بود آن بازی تمام شد و خدا این لطف را به ما کرد که شرمنده مردم سیرجان نشویم و به اولین بردمان برسیم."

 

1452360


او اضافه کرد:" این سه امتیاز خیلی از نظر روحی و روانی تاثیر داشت. ما نیاز به یک برد داشتیم و حالا باید تلاش کنیم تا این روند را ادامه بدهیم." حسینی همچنین با اشاره به حضور مجید جلالی به عنوان سرمربی این تیم گفت:" ما سبک متفاوتی را در زمان آقای جلالی نسبت به زمان وینکوبگوویچ بازی می کنیم. وینکو هم خیلی برای تیم زحمت کشید اما هر مربی سبک خودش را دارد. از زمانی که آقای جلالی آمدند ما هم خوب موقعیت خلق می کنیم و هم به حریف موقعیت نمی دهیم. پیکان یکی از تیم هایی است که بیشترین گل را در این فصل زده اما مقابل ما یک موقعیت هم نداشت. یا پرسپولیس که فقط یک موقعیت داشت اما دو گل زد."


حسینی در پاسخ به این سوال که آیا گل گهر نیاز به تقویت شدن در نیم فصل دارد گفت:" همه تیم ها در نیم فصل دوم خودشان را تقویت می کنند؛ الان تیم های صدرجدولی هم بازیکن می گیرند و تیم ما هم قطعا نقاط ضعفی دارد که با نظر مربیان باید تقویت شود. با اینحال فکر نمی کنم که تیم ما به بازیکن زیادی نیاز داشته باشد."


مدافع گل گهر درباره بازی های آینده تیم گفت:" اولین بازی ما در سیرجان و با سایپا است که یک بازی شش امتیازی به حساب می آید. امیدوارم در این بازی سه امتیاز را بگیریم و خودمان را در جدول بالا بکشیم."

دیدگاه‌ها