کد خبر : 1658063 | 04 دی 1398 ساعت 14:39 | 56.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

رئال پشیمان شد؛ اودگارد را پس بدهید!

سران رئال مادرید از اینکه مارتین اودگارد را با قراردادی دو سال و قرضی به سوسیداد واگذار کرده اند پشیمانند و قصد بازگرداندن او را دارند.

رئال پشیمان شد؛ اودگارد را پس بدهید!

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، رئال مادرید این روزها بسیار خوشحال است که یکی از بازیکنان قرضی اش عملکردی فراتر از تصور داشته است. صحبت از مارتین اودگارد نروژی است که تابستان امسال با قراردادی قرضی راهی رئال سوسیداد شد. او پس از چند سال حضور قرضی در تیم های هلندی تصمیم به بازگشت به اسپانیا گرفت.

نمایش اودگارد در نیم فصل به قدری چشمگیر بود که سران رئال تردیدی برای بازگرداندن او ندارند. قرارداد قرضی اودگارد اما دو ساله است ولی رئال قصد دارد ژوئن پیش رو اودگارد را از سوسیداد پس بگیرد.

 

 

1463793

 

 

ستاره ای که به تازگی 21 ساله شده، تابستان از دو باشگاه پیشنهاد خوب داشت. اولی لورکوزن و دومی سوسیداد و هر دو حاضر بودند دو ساله و قرضی او را جذب کنند. در نهایت او با توصیه های ایجنتش سوسیداد را انتخاب کرد. مشکل اینجاست که نه سوسیداد و نه رئال مادرید تصور نمی کردند که اودگارد عملکردی چنین بینظیر داشته باشد و حالا قرارداد دو ساله قرضی او بزرگترین مشکل در راه بازگشتش به رئال است.

 

در ضیافت ناهار سران دو باشگاه پیش از بازی دو تیم در ماه گذشته بحث بازگشت اودگارد بین دو طرف مطرح شد. هنوز جزئیات بیشتری در این زمینه منتشر نشده ولی پرز رئیس رئال خوشبین است که با توجه به روابط خوب با سوسیداد، بتواند اودگارد را از تابستان بعد در اختیار زیدان قرار دهد.

چیزی که مسلم است اینکه اودگارد از یک بازیکن آینده دار که باید برای کسب تجربه خارج از رئال توپ بزند، خارج شده و از فصل آینده یا نهایتا دو فصل بعد، مدعی جدی حضور ثابت در خط هافبک کهکشانی ها خواهد بود.

 

 

1453520

دیدگاه‌ها