کد خبر : 1658067 | 04 دی 1398 ساعت 14:57 | 28.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای گاتزتا دلو اسپورت

پیشنهاد جدید اینتر برای جذب ویدال از بارسا

اینتر قصد دارد در انتقالات زمستانی آرتورو ویدال را با قراردادی قطعی از بارسا به خدمت بگیرد.

پیشنهاد جدید اینتر برای جذب ویدال از بارسا

به گزارش "ورزش سه"، آرتورو ویدال که تابستان 2018 با امضای قراردادی سه ساله به ارزش 19 میلیون یورو از بایرن مونیخ به بارسلونا پیوست، هفته‌های اخیر بحث پیوستنش به اینتر و همکاری مجددش با آنتونیو کونته در ماه ژانویه مطرح شده است. این هافبک شیلیایی می‌گوید از بودن در بارسلونا خوشحال است اما احتمال پیوستنش به اینتر را هم رد نکرد.

 

 

1462468

 

 

ویدال 32 ساله که در ماه اکتبر ضمن ابراز نارضایتی از ادامه نیمکت‌نشینی‌هایش در بارسلونا گفته بود اگر اوضاع تغییر نکند، پیشنهادهایش را بررسی خواهد کرد، پس از ترک اسپانیا به مقصد شیلی برای گذراندن تعطیلات کریسمس گفت:« مدیر برنامه‌های من وضعیت را زیرنظر دارد اما من از بودن در بارسلونا خوشحال هستم. وقتی از تعطیلات کریسمس بازگردم، خواهیم دید شرایط به چه صورت است. اکنون می‌خواهم با خانواده‌ام باشم و پس از بازگشت از تعطیلات تصمیم خواهم گرفت.»

 

ویدال که بین سال های 2011 تا 2014 زیر نظر کونته در یوونتوس کار می کرد، به صورت جدی مدنظر اینتر قرار دارد هرچند که بارسا حالا مخالف انتقال اوست.

طبق ادعای گاتزتا دلو اسپورت، پس از موافقت استیون ژانگ رئیس باشگاه اینتر، پیرو آئوسیلیو مدیر ورزشی باشگاه پیشنهادی 12 میلیون یورویی را به بارسا ارائه داده است. او در مذاکره با سران بارسلونا عنوان کرده است که ویدال را نه قرضی که با قراردادی دائمی می خواهند. اکنون باید دید پاسخ بارسلونا چه خواهد بود.

 

 

1463271

دیدگاه‌ها