کد خبر : 1658068 | 04 دی 1398 ساعت 15:04 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

رابرتسون: وظیفه اصلی ما کلین شیت کردن است

اندی رابرتسون، مدافع اسکاتلندی لیورپول، معتقد است که قهرمان نشدن در سال گذشته به انگیزه های آن ها برای فصل جدید اضافه کرده است.

رابرتسون: وظیفه اصلی ما کلین شیت کردن است

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های فصل گذشته لیگ برتر انگلیس، تا آخرین روزها به شکل فوق العاده جذابی پیش رفت اما در نهایت این منچسترسیتی بود که گوی سبقت را از لیورپول ربود و با 98 امتیاز قهرمان شد. این در حالی بود که لیورپول تنها با یک امتیاز کم تر و 97 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت. امسال اما شاگردان یورگن کلوپ کار را طوفانی آغاز کرده اند و بیش از هر زمان دیگری به شکستن طلسم 30 ساله باشگاه لیورپول نزدیک هستند.

 

مدافع راست لیورپول اما مدعی شد که این تیم در فصل جدید انگیزه های فراوانی برای قهرمانی دارد. رابرتسون در این باره گفت: " ما ارزش هر امتیاز را به خوبی درک کرده ایم. ما در حال حاضر از 51 امتیاز ممکن 49 امتیاز به دست آورده ایم و فکر می کنم که این موضوع در فوتبال انگلیس کم نظیر است. ما در فصل گذشته 97 امتیاز به دست آوردیم. یعنی 90 تا 95 درصد امتیازات ممکن اما این موضوع نیز برای ما کافی نبود. باید اعتراف کنم که اتفاقات سال گذشته ما را برای موفقیت در فصل جدید تحریک کرده است."

 

 

1459184

 

 

رابرتسون در ادامه گفت: " در این فصل همه بازی ها دشوار هستند. ما فاصله خوبی با حریفان ایجاد کرده ایم و باید این موضوع را حفظ کنیم چرا که در غیر این صورت کار ما دشوار خواهد شد. من یک مدافع هستم و می گویم که نان و کره ما کلین شیت کردن مان است و می خواهیم که در همه بازی ها دروازه خود را بسته نگه داریم."

 

دیدگاه‌ها