کد خبر : 1658073 | 04 دی 1398 ساعت 15:52 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

ابراهیمی: ای کاش تارتار، سوشا و طیبی برگردند

وینگر تیم نفت می گوید گلش در دیدار با شاهین را به هواداران نفت تقدیم کرده که همیشه و در همه حال کنارشان بوده‌اند.

ابراهیمی: ای کاش تارتار، سوشا و طیبی برگردند

به گزارش ورزش سه، حسین ابراهیمی وینگر تیم نفت مسجدسلیمان این فصل درخشان ظاهر شده و با چهار پاس گل در دیدارهای لیگ برتر و حذفی و همچنین دوگل زده، تاثیر خود را روی موفقیت تیمش گذاشته است.

 

وی در گفت وگو با خبرنگار ما درباره اتفاقات اخیر تیمشان نیز گفت: تاکنون من از رسانه ها شنیده ام که آقای تارتار، طیبی و سوشا از تیم رفته اند و نمی دانم که تا چه اندازه این موضوع صحت داشته باشد اما ای کاش که همه در تیم بمانند و بعضی جاهای خالی پر شود، ما در مرحله نیمه نهایی جام حذفی هستیم و می‌توانیم قهرمان شویم.

 

ابراهیمی درباره بازی با شاهین بوشهر گفت: دو بار از حریف عقب افتادیم اما خدارا شکر که به بازی برگشتیم، گلم را به مردم خوب مسجدسلیمان تقدیم می‌کنم، بازهم خدارا شکر که توانستیم بازهم در مسجدسلیمان سربلند بیرون بیاییم و یک بازی دراماتیک را پیروز شویم.

 

وینگر سابق فولاد خوزستان درباره مشکلات تیم نفت نیز گفت: مشکلات که همه جا است اما از مسئولان می‌خواهم بیشتر به وضعیت تیم، امکانات و خوابگاه توجه کند، اگر انشالله تیم ما قهرمان حذفی شد باید در آسیا حاضر شویم و با این امکانات خیلی سخت خواهد شد. از اکنون باید مقدمات را فراهم کنیم، چه امسال و یا سال‌های دیگر ممکن است که این اتفاق بیفتد و باید از اکنون آماده بود. جا دارد از هواداران نیز بابت حمایت‌هایشان در نیم فصل اول تشکر کنم و دستشان را به گرمی بفشارم. انشالله در ادامه نیز بتوانیم این وضعیت را بهبود ببخشیم.

دیدگاه‌ها