کد خبر : 1658095 | 04 دی 1398 ساعت 16:54 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

بهادری، رئیس هیات مدیره نفت مسجدسلیمان:

طیبی برای تیم ملی از مسجد سلیمان رفت

رییس هیات مدیره نفت مسجدسلیمان می‌گوید اگر تارتار از نفت برود، به فکر جانشین برای وی خواهند بود.

طیبی برای تیم ملی از مسجد سلیمان رفت

به گزارش ورزش سه، عطا الله بهادری رئیس هیات مدیره باشگاه فوتبال نفت مسجدسلیمان در گفت و گو با خبرنگار ما درباره وضعیت مهدی تارتار گفت: ما با آقای تارتار صحبت کردیم و از او خواستیم که در مسجدسلیمان بماند، ایشان نتایج خیلی خوبی با تیم گرفته و از عملکردش بسیار راضی هستیم. ایشان گفتند با خانواده، دوستان مشورت می‌کنند و احتساب دیگر نکات تصمیم نهایی را خواهند گرفت. ما هم منتظر ایشان هستیم ولی در هیات مدیره صحبت های شده است، بالاخره ما در لیگ برتر هستیم و اگر آقای تارتار نخواهند همکاری کنند، به سراغ گزینه های بعد خواهیم رفت اما گزینه اول ما آقای تارتار است.

 


وی همچنین درباره شایعات خروج سوشا مکانی و محمد طیبی از نفت گفت: بندهای قرارداد این دو بازیکن مشخص است اما ما نمی‌خواهیم با زور کسی را نگه داریم. آقای طیبی کاپیتان تیم ما بوده و درخشان ظاهر شده، ایشان حرف خوبی زده که برای رسیدن به تیم ملی باید به تیم مدعی برود و در مسجدسلیمان دیده نمی شود. او راست می گوید، فدراسیون باید تمهیداتی بیندیشد که این ذهنیت از بازیکنان فوتبال گرفته شود. اگر محمد طیبی چنین عملکردی را در استقلال و یا پرسپولیس داشت، بازهم دعوت نمی‌شد؟ قطعا این عملکرد حقش حضور در تیم ملی است و ما از او ممنون هستیم.

 

بهادری ادامه داد: تاکنون باشگاه سپاهان برای طیبی به ما نامه زده است و ما دوست داریم محمد در جمع باشد، اما اگر او برای رسیدن به موفقیت های بیشتر قصد جدایی دارد، نمی‌خواهیم ناراحتی بین دو طرف به وجود بیاید. مردم مسجدسلیمان همیشه قدردان محبت فرزندان خود هستند. طیبی فرزند ماست، نیم فصل برای ما زحمت کشیده و قرار نیست ناراحتی بین ما بوجود بیاید.

دیدگاه‌ها