کد خبر : 1658076 | 04 دی 1398 ساعت 15:44 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

صلاح و دی بروین سوژه کنایه لمپارد به مورینیو

فرانکی لمپارد با کنایه به ژوزه مورینیو در نشست خبری بازی با ساوتهمپنون، از وفاداری اش به بازیکنان جوان چلسی سخن گفت.

صلاح و دی بروین سوژه کنایه لمپارد به مورینیو

به گزارش "ورزش سه"، کوین دی بروین و محمد صلاح از جمله بازیکنانی بودند که در ابتدا در چلسی بازی می‌کردند ولی این باشگاه زمانی که مورینیو هدایت تیم را بر عهده داشت به راحتی اجازه رفتن به آن‌ها را داد. دی بروین اکنون در سیتی و صلاح در لیورپول ستاره‌های تیم‌شان هستند. 

فرانک لمپارد سرمربی چلسی به حسرت باشگاه بابت موافقت با فروش محمد صلاح، ستاره مصری حال حاضر لیورپول و کوین دی‌بروین هافبک بلژیکی منچسترسیتی اشاره کرد و این اتفاق را نتیجه بی‌اعتمادی و عدم صبوری مربیان سابق چلسی با اشاره غیرمستقیم به مورینیو برای فرصت دادن به این دو بازیکن دانست. 

 

 

1449472

 

 

اکنون نیز چلسی بازیکنان جوان و بااستعداد زیادی در ترکیب خود دارد که خیلی‌ها نگران رفتن آن‌ها از این تیم هستند. در همین رابطه فرانک لمپارد سرمربی چلسی گفت:« کار کردن با بازیکنان جوان صبر و حوصله می‌خواهد. اگر صبور نباشیم همان اتفاقی برای ما رخ می‌دهد که قبلا رخ داد و بازیکنان خوب زیادی را از دست دادیم. من به بازیکنانی که دارم وفادار خواهم بود. 

 ما در آن زمان بازیکنان تراز اول 20 و 21 ساله‌ای در چلسی داشتیم که سرمربی وقت تیم (اشاره به مورینیو) به آنها اعتماد نمی‌کرد. من اما در جایگاهی هستم که می‌خواهم به بازیکنان جوانم اعتماد کنم.»

 

البته ژوزه مورینیو هرگونه نقش در رفتن محمد صلاح را رد کرده و همیشه گفته است که باشگاه می‌خواست این بازیکن را بفروشد و او نقشی در رفتن صلاح نداشت بلکه او را توانست به لیگ برتر بیاورد. 

 

 

1458838

 

1463712

دیدگاه‌ها