کد خبر : 1658079 | 04 دی 1398 ساعت 16:05 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازی روبروی محمدی مهر خیلی سخت بود

تیموری: برای قهرمانی در تبریز هستیم

مدافع چپ تراکتورسازی می گوید تیمش با پیروزی برابر سه تیم خوب دوباره مدعی جدی قهرمانی شده است.

تیموری: برای قهرمانی در تبریز هستیم

میثم تیموری در مورد افت ناگهانی تراکتورسازی در لیگ برتر به ورزش سه گفت: به هرحال فوتبال همین است، یک روز بالا هستیم و یک روز پایین، بعد از 4 شکست پشت سر هم توانستیم دوباره برگردیم و در این مدت سه تیم خوب ایران را برده ایم. نفت که به کسی نمی باخت را شکست دادیم، فولاد را بردیم و دیروز شهرخور را بردیم که بازی بسیار سختی بود چون این تیم مربی خوب و کاربلدی دارد.

 

او در مورد اینکه گفته می شود بازیکنان با دنیزلی مشکل داشتند هم می گوید: نه چنین چیزی نیست و این حرف ها درست نیست. آقای دنیزلی مربی بزرگی هستند و همه بازیکنان ایشان را دوست داشتند.  

 

مدافع چپ تراکتورسازی در مورد آمادگی بالای خودش هم می گوید: خدا را شکر امسال شرایطم خیلی خوب است. خیلی سخت بود روند خوب خودم را ادامه بدهم ولی خیلی تلاش کردم و از این که توانسته اند نظر کارشناسان را جلب کنم خوشحال هستم.

 

1463625

 

او در مورد تقابلش با فرشاد محمدی مهر دوست صمیمی اش هم می گوید: خیلی سخت بود، هم فرشاد خوب من را می شناخت هم من او را و به همین دلیل برای ما بازی خیلی سختی بود. قبل از بازی با هم خوش و بش کردیم ولی در بازی رقیب سرسخت هم بودیم.

 

تیموری در مورد شانس قهرمانی تراکتورسازی هم می گوید: صد در صد یکی از شانس های اصلی قهرمانی هستیم. ما برای قهرمانی به تبریز آمده ایم و امیدوارم بتوانیم به این هدف برسیم.

دیدگاه‌ها