کد خبر : 1658213 | 05 دی 1398 ساعت 12:40 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

اولویت کلینزمن برای اولین خرید هرتا: دراکسلر

لوپاریزین می‌گوید هرتا برلین برای جذب یولیان دراکسلر، ملی‌پوش آلمانی PSG تلاش می‌کند ولی دراکسلر به شخصه مایل به ترک پاریس و بازگشت به آلمان نیست.

اولویت کلینزمن برای اولین خرید هرتا: دراکسلر

به گزارش "ورزش سه"، نشریه پاریسی لوپاریزین می‌گوید باشگاه هرتا برلین یک ماه بعد از منصوب کردن یورگن کلینزمن به عنوان سرمربی جدیدش حالا برای تغییر و تحولات گسترده در ترکیب بازیکنان خود آماده می‌شود. بر اساس این گزارش، هرتا، یولیان دراکسلر، ستاره آلمانی ملی‌پوش PSG را به عنوان اولویت اول نقل و انتقالاتی خود در نظر گرفته ولی دراکسلر شخصا به این انتقال راضی نیست و قصد دارد در پاریس ماندگار شود.

 

1463984

 

دراکسلر در ابتدای فصل جاری مصدوم شد و قراردادش با PSG تا سال 2021 ادامه دارد. دراکسلر که در فصل جاری به دلیل مصدومیتش کمتر برای PSG بازی کرده برای اینکه بتواند در رقابتهای یورو2020 از حضور در تیم یواخیم لوو مطمئن باشد باید در ماه‌های آینده مدت زمان بیشتری در زمین بازی کند.

 

1306344

 

اما لوپاریزین می‌گوید با وجود عدم تمایل دراکسلر به ترک PSG به نظر می‌رسد این باشگاه فرانسوی قصد دارد با هرتا برلین مذاکراتی جدی در این باره داشته باشد و بعید است هرتا در پرداخت مبلغ مورد نظر باشگاه پاریسی مشکل داشته باشد. پاریزین می‌گوید این انتقال می‌توند به نفع دراکسلر باشد چرا که به او امکان می‌دهد در آلمان و زیر نظر مستقیم یواخیم لوو بازی کرده و نظر مثبت او را برای دعوتش به تیم ملی آلمان و حضور در یورو2020 جلب کند. لوپاریزین البته اشاره می‌کند که دراکسلر در پایان ماه نوامبر به صورت صریح از تمایلش برای تمدید قراردادش با این باشگاه پاریسی برای بعد از سال 2021 صحبت کرده بود.

 

1463170

 

دیدگاه‌ها