کد خبر : 1658220 | 05 دی 1398 ساعت 13:23 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

آرکادیوش میلیک:

همه اشتباه کردند تا آنچلوتی از ناپولی اخراج شود

آرکادیوش میلیک، مهاجم ناپولی می‌گوید در روزهای آخر حضور کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی این تیم، اشتباهات مکرر از سوی همه طرفین در نهایت به اخراج او از باشگاه منجر شده است.

همه اشتباه کردند تا آنچلوتی از ناپولی اخراج شود

به گزارش "ورزش سه"، آرکادیوش میلیک، مهاجم ناپولی که در زمان حضور کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی این تیم یکی از بازیکنان محبوب او بود می‌گوید در روزهای آخر کار کارلتو در ناپولی، اشتباهات مکرر از همه طرفین درگیر در قضایای باشگاه ناپولی در نهایت منجر به اخراج او و قطع همکاری‌اش با این باشگاه شده است.

 

1456628

 

میلیک به خصوص به ماجرای سر باز زدن بازیکنان ناپولی از حضور در قرنطینه‌ای اشاره می‌کند که توسط رئیس باشگاه، اورلیو دی لورنتیس اعلام شده بود. بعد از کسب نتایج ضعیف توسط تیم ناپولی، دی‌لورنتیس که از این نتایج عصبانی بود دستور داد بازیکنان و کادر فنی ناپولی برای مدتی در قرنطینه وارد شوند، تصمیمی که با مخالفت بازیکنان روبرو شد و آنچلوتی از تصمیم بازیکنانش حمایت کرد.

 

میلیک در این باره به اسکای ایتالیا گفت:" نمی‌خواهم به عقب برگردم و درباره آنچلوتی صحبت کنم ولی ما همه اشتباهاتی کردیم. من از زمانی که در ناپولی بوده‌ام تا امروز هیچوقت شاهد چنان اوضاعی نبوده‌ام. وضعیت فعلی ما در جدول هم برایمان اصلا غیر قابل قبول نیست و آن زمان هم نبود. ما می‌خواهیم به چمپیونزلیگ برگردیم".

 

1463990

 

میلیک در ادامه درباره مربی‌گری گتوزو در این تیم به جای آنچلوتی گفت:" ما باید از گتوزو تبعیت کنیم و با تمام جان و دل بازی کنیم. او ایده‌های مشخصی دارد و مربی باشخیصیتی است".

 

دیدگاه‌ها