کد خبر : 1658246 | 05 دی 1398 ساعت 15:43 | 47.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت به عقب؛ عثمان دمبله دوباره در لوشامپیونا؟

باشگاه رن فرانسه قصد دارد در پایان فصل عثمان دمبله را از بارسا به صورت قرضی به خدمت بگیرد.

بازگشت به عقب؛ عثمان دمبله دوباره در لوشامپیونا؟

به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله سال 2016 و پس از درخشش در باشگاه رن بود که مورد توجه بروسیا دورتموند قرار گرفت و راهی این تیم شد. یک سال بازی در جمع زنبورها و گلزنی های متوالی از سوی او سبب شد تا دمبله با پیشنهادی از بارسا روبرو شود و در نهایت پس از کش و قوس های فراوان و حواشی ای که او با خودداری از حضور در تمرینات ایجاد کرد، راهی بارسا شد.

 

 

1456413

 

 

آبی اناری ها برای جذب او 105 + 40 میلیون یورو هزینه کردند ولی در سه فصل گذشته او بیش از نیمی از بازی های بارسا را به دلیل مصدومیت از دست داده و هر از چندگاهی با بی انضباطی هایش نیز خبرساز نیز شده است.

دمبله هم اکنون نیز مصدوم است و فصل جاری نیز نتوانسته پاسخ انتظارات را بدهد.

 

 

1454375

 

 

امروز کوئست فرانس در گزارشی ویژه ادعا کرد رن که در حال حاضر تیم سوم جدول لوشامپیونا است و شانس خوبی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان دارد، به بازگرداندن قرضی عثمان دمبله فکر می کند. آنها می دانند که صبر بارسا و هوادارانش از مصدومیت های متعدد عثمان لبریز شده و اینکه او می تواند با بازگشت به فرانسه تجدید قوا کرده و فرم خوب سابقش را بازیابی کند.

البته رن برای بازگرداندن دمبله مشکلاتی مثل دستمزد بالای او را پیش رو دارد و به همین دلیل به بازیکنان دیگری مثل اولیویه ژیرو و کوین گامیرو نیز به عنوان پلان های B و C فکر می کند.

دمبله همین حالا پیشنهاداتی از انگلیس دارد و شاید کمی بعید به نظر برسد که بخواهد یک عقبگرد را در فوتبالش تجربه کند. او با حضور در رن به طور چشمگیری از توجهات رسانه ای خارج خواهد شد و احتمالا اگر از بارسا جدا شود، مقصد او لیگ برتر خواهد بود.

 

 

1454379

دیدگاه‌ها