کد خبر : 1658360 | 06 دی 1398 ساعت 15:45 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

هری مگوایر:

منچستر به کلین شیت و چند برد متوالی نیاز دارد

مدافع ملی پوش منچستریونایتد ثبت چند کلین شیت و برد متوالی را لازمه یونایتد برای قرار گرفتن بین 4 تیم بالای جدول می بیند.

منچستر به کلین شیت و چند برد متوالی نیاز دارد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد نیم فصل اول لیگ برتر را با 28 امتیاز و در رده هفتم به پایان رساند که بدترین آمار این تیم در 33 سال اخیر است؛ با این حال یونایتد تنها 4 امتیاز با چلسی تیم چهارم جدول فاصله دارد و امیدها به کسب سهمیه همچنان بالاست ولی مشکل اصلی این تیم عدم ثبات در نتایج است.

برای مثال آنها چند روز پیش در زمین تیم قعر جدولی واتفورد 2-0 شکست خوردند ولی دیروز در اولدترافورد نیوکاسل را 4-1 مغلوب کردند. به اینها پیروزی در زمین منچسترسیتی را نیز اضافه کنید که کمتر کسی انتظارش را داشت.

 

 

1464305

 

 

هری مگوایر مدافع ملی پوش یونایتد پس از برتری بر نیوکاسل گفت:« یونایتد باید کلین شیت کند و باید روی این قضیه سخت کار کنیم. ما در هر بازی موقعیت های زیادی به حریف نمی دهیم ولی گل دریافت می کنیم و در ثبت کلین شیت ناموفقیم. این شرایط باید تغییر کند و باید در امور دفاعی پیشرفت کنیم.

چند کلین شیت و نیز 4 یا 5 برد متوالی، لازمه یونایتد برای رسیدن به 4 تیم اول جدول است. تیم باید متحد و منسجم در زمین کار کند و همه باید برای این مهم تلاش کنیم.»

 

مگوایر ادامه داد:« ثبات در نتایج، خیلی خیلی مهم است. اگر بتوانیم به چنین ثباتی برسیم، شرایط مان در جدول بهتر خواهد شد. باید تمرین کنیم و به این خودباوری برسیم. ما تیمی جوان هستیم که مشتاق یادگیری است. تمرکز ما باید روی بازی با برنلی باشد و می توانیم از همین بازی روند صعودی مان را شروع کنیم. فاصله 2 روز بین دو بازی؟ هر 90 دقیقه در لیگ برتر دشوار است و تمام انرژی شما را می گیرد اما باید توجه داشت که چنین شرایطی برای همه تیم ها یکسان است. پس  جای هیچ عذر و بهانه ای نیست.»

 

 

1457772

دیدگاه‌ها