کد خبر : 1658408 | 06 دی 1398 ساعت 19:02 | 64.6K بازدید | 0 دیدگاه

سیامک به جای استراحت در کلینیک

تعطیلات زمستانی تلخ برای 88 پرسپولیس

هرچقدر پرسپولیسی ها با شادمانی به تعطیلات زمستانی رفتند به همان اندازه این تعطیلات برای شماره 88 تلخ آغاز شد.

به گزارش "ورزش سه"، گابریل کالدرون در اولین تصمیم خود برای ایجاد تغییرات در ترکیب تیم ده نفره پرسپولیس سیامک نعمتی را وارد میدان کرد تا جای ستاره ای همچون مهدی ترابی در میانه میدان را بگیرد و نقشی متفاوت تر برای محکم کردن میانه زمین ایفا کند.


این تعویض اما در ادامه برای تازه داماد سرخ های پایتخت شگون نداشت چون در دقیقه 90 بازی نعمتی با یک اتفاق تلخ مواجه شد و به شدت از ناحیه کشاله ران دچار کشیدگی شد تا خودش در توصیف شرایط برای هم تیمی هایش از پاره شدن کشاله صحبت کند.


این اتفاق و مصدومیت آن هم درست در دقایقی که نزدیک به چهل هزار طرفدار حاضر در ورزشگاه آماده برپایی جشن و پایکوبی برای بازگشت به صدر بودند زمینه تلخ شدن این صحنه های شیرین شد تا تعطیلات زمستانی برای شماره 88 با دردسرهای زیادی استارت بخورد، جایی که او به جای استراحت باید به درمان این مصدومیت و دوری از بدشانسی پیش آمده باشد.


با این تفاسیر به نظر می رسد سیامک نعمتی جدیدترین مصدوم و مشتری کادرپزشکی پرسپولیس باشد، بازیکنی که با توجه به شرایط امروز در هنگام خروج از زمین می توان پیش بینی کرد حداقل دو تا چهار هفته از تمرینات و بازی های پرسپولیس دور باشد.

 

 

دیدگاه‌ها