کد خبر : 1658413 | 06 دی 1398 ساعت 19:14 | 36.7K بازدید | 0 دیدگاه

اخراج من کاملا درست بود

ربیع خواه: کالدرون گفت برمی‌گردم

هافبک پرسپولیس گفت: هر 2 کارت زردی که داور به من نشان داد، درست بود.

ربیع خواه: کالدرون گفت برمی‌گردم

به گزارش "ورزش سه"، محسن ربیع خواه که با اخراجش در دقیقه 58 باعث 10 نفره شدن پرسپولیس برابر نساجی شد، بعد از پیروزی سرخپوشان درباره تشویق خود از سوی هواداران حتی بعد از صحنه اخراج اظهار داشت: هواداران به من لطف دارند. دستشان درد نکند و دمشان گرم.


وی درباره حضور بازیگر نقش «بهتاش فریبا» در سریال پایتخت در استادیوم عنوان کرد: من گفته بودم که نیاید، نمی دانم چرا آمد(باخنده).


هافبک پرسپولیس در ادامه گفت: نساجی تیم خوبی بود و خوب هم بازی کرد. ما هم خوب بودیم و خدا را شکر در نیمه اول هم به گل رسیدیم. متاسفانه بعد از اخراج من بازی بیشتر دست نساجی بود. خدا را شکر که بچه ها سربلند از زمین بیرون آمدند و 3 امتیاز را گرفتند.


ربیع خواه درباره صحنه اخراج گفت: اخراجم درست بود. هر 2 کارت زردی که داور به من نشان داد، درست بود.


وی در رابطه با اینکه کالدرون شرط گذاشته طلب بازیکنان پرداخت شود، افزود: فکر می کنم خود کالدرون در این باره در کنفرانس صحبت می کند. این موضوعی که گفتید، شرطشان هست. باشگاه هم تلاش می کند خواسته های کالدرون را برآورده کند چون تیم الان روند خوبی دارد و ما دوست داریم با همین روند جلو برویم و تا آخر فصل ادامه دهیم و قهرمان شویم.


ربیع خواه در پایان در پاسخ به این سوال که کالدرون با بازیکنان خداحافظی کرده، گفت: نه، کالدرون خداحافظی نکرد و گفت برمی گردم و شما را می بینم.

 

دیدگاه‌ها