کد خبر : 1658422 | 06 دی 1398 ساعت 19:37 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

در نیمه دوم داور باید وقت اضافه بیشتری می‌گرفت

مظفری‌زاده: اخراج ربیع‌خواه درست بود

سعید مظفری‌زاده، کارشناس داوری قضاوت داور دیدار پرسپولیس و نساجی را مطلوب ارزیابی کرد.

مظفری‌زاده: اخراج ربیع‌خواه درست بود

سعید مظفری‌زاده در گفت‌وگو با "ورزش سه" درباره قضاوت داور مسابقه پرسپولیس و نساجی گفت: منصوریان داور جوان مسابقه در دقایق 16 و 21 در دو صحنه در حالی بشار رسن و مهدی ترابی اعتقاد به خطا داشتند،‌ به درستی و با اعتماد به نفس دستور به ادامه بازی داد و تحت تاثیر فضای اعتراضی بازیکنان و تماشاگران قرار نگرفت.


وی افزود: دقیقه 26 ترابی، مهاجم پرسپولیس در حالی در محوطه جریمه نساجی سرنگون شد که مدافع نساجی به توپ نزدیک‌تر بود و خطایی در آن صحنه اتفاق نیفتاد و داور به درستی دستور به ادامه بازی داد.
این کارشناس داوری فوتبال عنوان کرد: در دقیقه 52 داور به درستی بازیکن نساجی را به دلیل تکل بی ملاحظه روی محمد انصاری با کارت زرد جریمه کرد. در دقیقه 57 داور ربیع خواه را به دلیل قطع حمله موثر حریف به درستی با کارت زرد جریمه کرد که نهایتا منجر به اخراج این بازیکن شد.


مظفری زاده افزود: در دقیقه 67 داور تکل بی ملاحظه محمد میری،‌ بازیکن نساجی را مطابق قانون با کارت زرد جریمه کرد. دقیقه 73 هم عرفان معصومی با کف دست به صورت ترابی ضربه زد که با توجه به نوع ضربه و شدت آن جریمه آن با کارت زرد تصمیم درست داور بود.


وی در پایان گفت: در مجموع این داور جوان قضاوت خوبی داشت و با اعتماد به نفس سوت زد. تنها ایرادی که می‌توانم به قضاوت او بگیرم، وقت اضافه نیمه دوم بود که با توجه به توقف‌های زیاد بازی می‌توانست یک یا 2 دقیقه بیشتر وقت اضافه لحاظ کند.

دیدگاه‌ها