کد خبر : 1658427 | 06 دی 1398 ساعت 19:43 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازی بسیار سختی بود؛

ترابی: در مورد مشکلات تیم صحبت نمی‌کنم

مهدی ترابی ستاره تیم فوتبال پرسپولیس از صحبت در مورد مشکلات باشگاه خودداری کرد.

ترابی: در مورد مشکلات تیم صحبت نمی‌کنم

 به گزارش "ورزش سه"، مهدی ترابی بازیکن شاخص تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری تیمش با نتیجه یک بر صفر مقابل نساجی در دیدار معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر در میکسدزون خبری حاضر شد و در رابطه با این بازی گفت: ما وقتی 10 نفره شدیم یک مقدار کار سخت‌تر شد. ولی باز هم دیدید که 9 نفره بازی را دنبال کردیم و همه تلاشمان را کردیم. متأسفانه در نیمه دوم ده نفره شدیم. با این حال به سه امتیاز بازی امروز که خیلی برای ما مهم بود رسیدیم و بعد از تعطیلات با یک تیم بهتر وارد مسابقات می‌شویم.

 

ترابی ادامه داد: بازی خیلی خوبی بود اما در پایان نیمه دوم کار خیلی سخت شد و در پایان بازی ما 9 نفره کار را پیگیری می‌کردیم.

 

ترابی در پاسخ به این سوال که عملکرد داوری امروز چطور بود، گفت: داوری به نظرم مشکل خاصی نداشت به جز آن چند صحنه ریزی که رخ داد در مجموع فکر نمی‌کنم اتفاق خاصی در داوری رخ داد.
از ترابی در مورد روند پرسپولیس در ادامه فصل پرسیده شد و اینکه آیا این روند می تواند ادامه دار باشد که او توضیح داد: بله، پرسپولیس قطعا با این هوادارانی که دارد مدعی قهرمانی است، امیدواریم که در پایان فصل دل هواداران را شاد کنیم.

 

شماره 9 پرسپولیس در رابطه با ضربه ای که به دروازه زد ولی حقیقی مانع گلزنی دوباره او شد، اینطور پاسخ داد: این بازی قسمت نشد، اما مهم سه امتیاز بازی بود که به دست آوردیم و در ادامه نیم‌فصل این روند را باید ادامه بدهیم.


وی در واکنش به این سؤال که آیا در مورد مشکلات مالی صحبت می‌کنید یا خیر، گفت: من اطلاعی از این موضوع ندارم و بچه‌ها بیشتر صحبت می‌کنند و من صحبتی ندارم.

دیدگاه‌ها