کد خبر : 1658466 | 06 دی 1398 ساعت 22:30 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

سامره: بهترین راه، پایان کار هیأت مدیره استقلال است!

پیشکسوت استقلال معتقد است اعضای هیأت مدیره این باشگاه باید استعفای جمعی بدهند.

سامره: بهترین راه، پایان کار هیأت مدیره استقلال است!

به گزارش "ورزش سه"، علی سامره که یکی از ستاره سال‌های نه چندان دور استقلال است، به حواشی پیرامون این تیم واکنش نشان داد و در پیامی نوشت:

 

«با توجه به اتفاقات ناخوشایندی که این اواخر، در باشگاه استقلال رقم خورده، باعث فروپاشی دیوار اعتماد و ایجاد موجی از بی‌اعتمادی نسبت به هیئت مدیره، از سوی هواداران شده است.


درحال حاضر چه درست، چه نادرست، هجمه سنگینی علیه هیئت مدیره باشگاه و وزارت ورزش بوجود آمده است، که حاصل این بی اعتمادی قطعا نتیجه مطلوبی در پی نخواهد داشت.


برای شروع مجدد و اعتمادسازی دوباره بین تیم، هواداران، مدیران و وزارت ورزش، بهترین راه حل، تشکر از هیئت مدیره محترم و اعلام پایان کار آنان در باشگاه است که البته نباید منکر زحمات و تلاششان در زمان حضورشان شد.


اگر به منظور نشان دادن حسن نیت و شروع یک انگیزه بهتر، این جمع از سمت خود استعفا دهند و وزارت محترم اشخاص جدیدی را برای ترمیم بدنه باشگاه انتخاب کند، گام اول را بسیار محکم برداشته است.


همچنین با توجه به حساسیت بالای این لحظات مدیری معرفی شود که بتواند با کمک و انرژی مثبت هوادار و پیشکسوت، از این تنگناها با قدرت و موفقیت عبور کند و همه چیز را به حالت عادی برگرداند.


درنگ نکنید!»

 

1464441

دیدگاه‌ها