کد خبر : 1658502 | 07 دی 1398 ساعت 10:46 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراف مندی به اشتباه بزرگ در دیدار سیتی- ولوز

بنجامین مندی، دفاع چپ منچسترسیتی بعد از شکست 3-2 این تیم مقابل ولوز در شبکه‌های اجتماعی اعتراف کرد که اشتباه بزرگ او منجر به شکست تیمش شده است.

اعتراف مندی به اشتباه بزرگ در دیدار سیتی- ولوز

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست 3-2 منچسترسیتی مقابل ولوز که دیشب در خانه ولوز اتفاق افتاد، بنجامین مندی، دفاع چپ فرانسوی سیتی در حساب توییتر خود با انتشار یک پست اعتراف کرد که در جریان این بازی یک اشتباه بزرگ از طرف او نقش مهمی در شکست تیمش داشته است.

 

1464536

 

شاگردان گواردیولا با اینکه در همان اوایل بازی با اخراج دروازه‌بان‌شان ادرسون ده نفره شده بودند ولی با دو گل رحیم استرلینگ از حریف 2-0 پیش افتادند اما در نهایت با دریافت سه گل باختند. این شکست ضربه سنگینی به امیدهای شاگردان گواردیولا برای افزایش شانس‌شان در راستای قهرمانی وارد کرد.  درحالیکه بازی با حساب 2-1 به سود سیتی ادامه داشت در دقیقه 82، آداما ترائوره روی اشتباه بنجامین مندی توپ را از او گرفته و به رائول خیمنز داد تا او کار را به تساوی 2-2 بکشاند.در دقیقه 89 هم مت دوهرتی کار را برای سیتیزن‌ها تمام کرد.

 

بنجامین مندی که ملی‌پوش فرانسوی است در آن صحنه روی توپ خیمه زد و سعی کرد مثل سپر مانع از دستیابی ترائوره به توپ شود ولی ترائوره با استفاده از قدرت بدنی‌اش توپ را از مندی گرفت و پاس گل دوم تیمش را به خیمنز داد.

 

1464535

 

مندی در پایان بازی در توییتر خود نوشت:" وقتی همه چیز خوب پیش می‌رود حرف زدن راحت است ولی وقتی هوادار ناراحت و عصبانی است صحبت کردن سخت می‌شود. من امشب اشتباه بزرگی کردم. من به خاطر حمایت‌های ادامه‌دار شما واقعا مدیون‌تان هستم. وقت آن است که سرهایمان را بالا بگیریم و با کار و تلاش به سطح خودمان برگردیم".

 

دیدگاه‌ها