کد خبر : 1658507 | 07 دی 1398 ساعت 11:00 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

ثبت بدترین آمار مالکیت توپ در تاریخ مربی‌گری پپ

شکست 3-2 منچسترسیتی مقابل ولوز برای پپ گواردیولا با یک رکورد منفی همراه بود و تیم او در این بازی از نظر درصد مالکیت توپ، بدترین رکورد دوران مربی‌گری پپ را به ثبت رساند.

ثبت بدترین آمار مالکیت توپ در تاریخ مربی‌گری پپ

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی که دیشب برای دیدار با ولوز به خانه این تیم رفته بود علاوه بر شکست 3-2 در این بازی، رکوردی به ثبت رساند که مسلما برای سرمربی این تیم پپ گواردیولا خوشایند نیست. سیتی که در این بازی از دقایق اول به دلیل اخراج دروازه‌بانش ده نفره شده بود آمار درصد مالکیت توپی ثبت کرد که بدترین آمار پپ در طول دوران مربی‌گری‌اش بود.

 

1464539

 

گواردیولا که پیش از سیتی سابقه هدایت بارسلونا و بایرن مونیخ را هم داشته به این معروف است که تیمهایش را به شکلی سازمان می‌دهد که به ندرت توپ را از دست بدهند. پپ در لیگ برتر هم هر بار که با سیتی به دیدار حریفان می‌رود غالبا بخش عمده درصد مالکیت توپ را در اختیار دارد. اما اخراج ادرسون در دقیقه 12 بازی دیروز به شاگردان نونو اسپیریتو سانتو اجازه داد تا حاکم توپ و میدان باشند.

 

سیتی دیشب در مولینکس با درصد تصاحب توپ 37.8درصد به کار خود پایان داد. این کمترین آماری است که گواردیولا در طول دوران مربی‌گری خود با باشگاه‌های مختلف ثبت کرده است.

 

1463054

 

تا پیش از بازی دیشب کمترین میزان مالکیت توپی که گواردیولا در کارنامه خود داشت به بازی سیتی و چلسی در ماه نوامبر برمی‌گشت که سیتیزن‌ها 46.7درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند. ولی شاگردان پپ دیشب با یک کاهش حدود ده درصدی، بدترین آمار پپ را برای او رقم زدند.

 

 

 

دیدگاه‌ها