کد خبر : 1658514 | 07 دی 1398 ساعت 15:50 | 65.4K بازدید | 0 دیدگاه

درویش‌وند از شاهین جدا می‌شود

گلر سابق پرسپولیس با بوشهر فسخ می‌کند

دروازه بان سابق پرسپولیس بعد از نیم فصل حضور در ترکیب تیم شاهین بوشهر تصمیم به فسخ قرارداد با این تیم گرفته است.

گلر سابق پرسپولیس با بوشهر فسخ می‌کند

 

به گزارش"ورزش سه" ابوالفضل درویش وند دروازه بان 22 ساله تیم شاهین بوشهر که در ابتدای فصل از پرسپولیس به این پیوست، تصمیم به جدایی از شاهین گرفته است. درویش وند در ابتدای لیگ شانزدهم که پرسپولیس بعد از چند فصل ناکامی درون دروازه علیرضا بیرانوند را به خدمت گرفته بود، به عنوان دروازه بان جوان و ملی پوش زیر 19 سال به این تیم پیوست.


او در سه فصل حضور برانکو هر چند فرصت بازی در ترکیب تیم را پیدا نکرد، اما حضورش در تیمی که سه فصل متوالی قهرمان ایران شده و هفت جام قهرمانی به دست آورد باعث شد تا به عنوان یک دروازه بان جوان و در عین حال با تجربه‌‌ی حضور در تیمی بزرگ در بازار نقل و انتقالات مورد توجه قرار بگیرد.


در ابتدای فصل عبدالله ویسی سرمربی وقت شاهین بوشهر اقدام به جذب درویش وند کرد. او اولین بازی اش را در هفته سوم رقابت ها و برابر تیم پیکان انجام داد که دو تیم به تساوی یک بر یک رسیدند. او سپس در دو بازی بعدی تیمش برابر نساجی و ماشین سازی هم به میدان رفت.


با این وجود دروازه بان سابق تیم ملی زیر 19 سال ایران، در بازی های بعدی تیمش به میدان نرفت و حالا تصمیم دارد با انجام سه بازی در نیم فصل اول شاهین شهرداری بوشهر را ترک کند. درویش وند در روزهایی به دنبال جدایی شاهین بوشهر است که در تیم سابقش پرسپولیس، نیز شرایط درون دروازه این تیم متفاوت تر از سال های گذشته است. علیرضا بیرانوند در سه هفته اخیر جای خودش را به رادوشوویچ داده است و حتی نامش در لیست هجده نفره تیم وجود ندارد.

 

1464647

دیدگاه‌ها