کد خبر : 1658516 | 07 دی 1398 ساعت 11:20 | 31.6K بازدید | 0 دیدگاه

جعفری: شجاع فرصت گلزنی را از من گرفت

هیچ تیمی نتوانسته اینقدربه پرسپولیس فشار بیاورد

نساجی در ورزشگاه آزادی و بعد از ده نفره شدن پرسپولیس این تیم را مقابل چشم هواداران پرشمارش تحت فشار گذاشت.

هیچ تیمی نتوانسته اینقدربه پرسپولیس فشار بیاورد

به گزارش" ورزش سه" رحمان جعفری 87 دقیقه در ترکیب تیم نساجی بازی کرد و به اندازه کافی با مدافعان باتجربه پرسپولیس چالش داشت. جعغری یک شانس مناسب در نیمه دوم بازی داشت که با تکل شجاع خلیل زاده این موقعیت از دست رفت. مهاجم 22 ساله تیم نساجی درباره بازی تیمش برابر پرسپولیس گفت:" متاسفانه آن چیزی که شایسته اش بودیم را به دست نیاوردیم."


او در ادامه گفت:" ما یک ربع ، بیست دقیقه اول خوب بازی را شروع نکردیم اما در نیمه دوم سوار بر بازی بودیم و اخراجی هم گرفتیم."

 

جعفری که در طول حدود نود دقیقه حضورش در ترکیب نساجی جدال و چالش زیادی با مدافعان باتجربه پرسپولیس داشت گفت:" آن ها زود ده نفره شده بودند و باید نتیجه را حفظ می کردند به همین خاطر در هجده قدم پرسپولیس خیلی شلوغ بود و درگیری هم زیاد داشت."


او که در این بازی در پست وینگر و جایی بین مهدی شیری و شجاع خلیل زاده بازی می کرد افزود:" بازی در این فضا تجربه خیلی خوبی برای من بود. ضمن اینکه هواداران خوبی به ورزشگاه آمده بودند بخصوص هواداران نساجی که بهترین هستند. ما در این مسابقه سه چهار مهره اصلی تیممان را نداشتیم با اینحال هیچ تیمی مثل ما پرسپولیس را در آزادی اینچنین تحت فشار نگذاشته بود. ما در بازی های قبلی برابر شهرخودرو و سپاهان هم نمایش خوبی داشتیم و می توانستیم برنده بازی باشیم."


مهاجم شماره 7 تیم نساجی در ارتباط با وضعیت تیمش در آینده گفت:" ما با توجه به فوتبالی که بازی می کنیم امید زیادی به موفقیت داریم. امیدوارم در نیم فصل دوم در کنار بازی خوب نتیجه مناسب هم بگیریم که بتوانیم جایگاه خوبی در جدول داشته باشیم. انشالله تمرکز بیشتری بگذاریم و بتوانیم نتایج مناسبی بگیریم." او همچنین درباره شرایط خودش در نیم فصل اول گفت:"  نمی توانم بگویم که از خودم صددرصد راضی هستم. باید بیشتر گل می زدم هرچند در پست مهاجم نوک بازی نکردم."

دیدگاه‌ها