کد خبر : 1658522 | 07 دی 1398 ساعت 11:51 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

تاکتیک‌های درگوشی در بازی پرسپولیس – نساجی (عکس)

نساجی با باتجربه های خود امید زیادی به شکست پرسپولیس در تهران داشت اما درنهایت بازی را یک بر صفر باخت و این نتیجه در حالی که تیم مازنی برخی از مهره های اصلی خود را در اختیار نداشت، نتیجه خوبی بود.

به گزارش "ورزش سه"، دراین بازی علیرضا حقیقی درون دروازه نساجی نمایش خوبی داشت. او با وجود گلی که در این بازی خورد در چند صحنه به خصوص در نیمه اول با واکنش های دیدنی مانع از باز شدن دروازه نساجی شد. هر چند نساجی در نیمه دوم صاحب چند موقعیت خوب شد که اینبار رادو موجب شد تا بعد از گل وحید امیری گل دیگری را شاهد نباشیم. محمد قاضی، اما همانند علیرضا حقیقی انگیزه زیادی برای درخشش در این بازی داشت اما فرصت کمی برای اثبات توانمندی های خود داشت. محمد قاضی بعد از بازی از ذخیره نشینی خود ناراحت بود و گفت دست های پشت پرده مانع از این شد که در ترکیب نساجی بازی کند!

 

پیش از شروع بازی محمد قاضی به علیرضا حقیقی روحیه داد و سعی کرد او را برای این بازی آماده کند؛ آنها در پایان بازی هم به اتفاق به سمت رختکن رفتند تا نشان دهند که رابطه خوب و صمیمی با هم دارند. بدون شک اتحاد بازیکنان در هر تیمی می تواند منجر به موفقیت تیم شود.  خلاصه اینکه تاکتیک های درگوشی هم در این بازی به نساجی برای بردن کمک نکرد.

 

عکس ها: مجتبی صالح و پیام پارسایی

 

1464570

 

1464569

دیدگاه‌ها