کد خبر : 1658527 | 07 دی 1398 ساعت 11:49 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره شورشی آرسنال در آستانه پیوستن به کلینزمن

هرتا برلین با گرانیت ژاکا، ستاره شورشی آرسنال به توافق رسیده و امیدوار است او را تا هفته دیگر از آرسنال جدا کرده و به برلین منتقل کند.

ستاره شورشی آرسنال در آستانه پیوستن به کلینزمن

به گزارش "ورزش سه"، به گزارش دیلی‌میل باشگاه هرتا برلین در آستانه توافق با آرسنال برای انتقال گرانیت ژاکا، ستاره شورشی این تیم به هرتا است و امیدوار است ژاکا تا پایان هفته آینده به هرتا منتقل شود.

 

1464577

 

هرتا برلین با سرمربی جدیدش یورگن کلینزمن برنامه‌های زیادی برای بازسازی گسترده این تیم دارد و گرانیت ژاکا یکی از مهمترین هدفهای کلینزمن است. هرتا جمعه آینده به فلوریدا سفر می‌کند تا از تعطیلات نیم‌فصل بوندس‌لیگا برای آماده‌سازی بهتر خود استفاده کند. فرصت نقل و انتقالات ماه ژانویه دو روز پیش از آن تاریخ آغاز می‌شود و کلینزمن امیدوار است بتواند ژاکا را با خود به آمریکا ببرد.

 

ژاکا بعد از درگیری‌اش با هواداران ناراضی آرسنال در ماه اکتبر به صراحت اعلام کرده بود که قصد ترک این تیم را دارد. ایجنت این ستاره  سوئیسی تایید کرده که ژاکا این قصد خود را با میکل آرتتا سرمربی جدید آرسنال و مدیریت این تیم در میان گذاشته است.

 

1464578

 

ژاکا که پیشتر مدتی را در تیم بوروسیا مونشن‌گلادباخ بازی کرده در آلمان به عنوان یک بازیکن تکنیکی و سطح بالا در نظر گرفته می‌شود و از محبوبیت قابل توجهی برخوردار است.

 

دیدگاه‌ها