کد خبر : 1658542 | 07 دی 1398 ساعت 12:46 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنی که دغدغه مهاجری را از بین برد

بعد از فسخ قرارداد از سوی حسن جعفری، بازیکنی که گفته می شود با شهر خودرو قرارداد امضاء کرده است رضا مهاجری به احسان قهاری جوان میدان داد.

بازیکنی که دغدغه مهاجری را از بین برد 

به گزارش "ورزش سه"، قهاری در دو هفته ای که در ترکیب تیم نساجی به میدان آمده است به خوبی نشان داد یک مدافع راست قابل اطمینان برای نساجی است. بازیکنی که هم در دفاع حاضر است و هم در حمله به خوبی ظاهر می شود. در بازی با گل گهر او یکی دو بار در موقعیت عالی گلزنی قرار گرفت که در یک صحنه توپ او با فاصله میلی متری از کنار تیر دروازه گل گهر بیرون رفت و البته در همین بازی چند ارسال خوب هم از جناح راست داشت. قهاری در بازی دیروز با پرسپولیس هم یکی از خوب های نساجی بود و حرکت او باعث اخراج محسن ربیع خواه شد. 

 

البته قهاری تنها بازیکن جوانی نبوده که رضا مهاجری در نساجی به وی میدان داد. بازیکنان جوانی چون رحمان جعفری، علی شجاعی، رضا دهقانی و... هم از مهره های اصلی این تیم در دور رفت بازی ها بودند. حالا با بازی های خوبی که قهاری در یکی دو هفته اخیر به نمایش گذاشته طبیعتا رضا مهاجری دغدغه ای برای از دست دادن حسن جعفری نخواهد داشت. بازیکنی که در تلاش برای پیوستن به تیم شهر خودرو است و قرارداد خود را پیش از بازی با گل گهر فسخ کرد.

دیدگاه‌ها