کد خبر : 1658556 | 07 دی 1398 ساعت 13:30 | 30.7K بازدید | 0 دیدگاه

ماجرای بازیکن نساجی که به زمین نرفت

ایزد سیف الله پور، قائم مقام باشگاه نساجی از ناظر بازی این تیم با پرسپولیس که اجازه نداد بازیکن نساجی وارد میدان شود گله کرد.

ماجرای بازیکن نساجی که به زمین نرفت

به گزارش "ورزش سه"، ایزد سیف الله پور در توضیح بیشتر در این باره گفت: ابتدا به تیم پرسپولیس و هواداران این تیم برد در بازی دیروز را تبریک می گویم اما این رفتار درست نبود در روزی که شاخص آلودگی 70 بود و همه بازیکنان ما حضور داشتند بازی را لغو کردند و در روزی که شاخص آلودگی 137 بود و دو بازیکن ما در اردوی تیم امید بودند و چند بازیکن هم قرارداد خود را فسخ کردند و چند بازیکن هم مصدوم بودند بازی را برگزار کردند. این تضاد در رفتار می تواند با برداشت های منفی همراه باشد. 

 

قائم مقام باشگاه نساجی در خصوص ماجرای جلوگیری ناظر بازی از ورود بابا گلی به زمین گفت: من ابتدا از آقای نورشرق، رییس کمیته تعیین وضعیت تشکر می کنم که با پرداخت بخشی از بدهی اجازه داد که کارت بازی بابا گلی و جلالی صادر شود. در بازی دیروز زمانی که تیم پرسپولیس ده نفره بود و تحت فشار قرار داشت آقای رضا مهاجری تصمیم می گیرد باباگلی را به زمین بفرستد که ناظر بازی به بهانه اینکه بازی پخش مستقیم است مانع از تعویض باباگلی شد. به این دلیل که شماره پیراهن بازیکن 90 بود اما روی کارت او شماره 26 درج شده بود. از این اشتباهات در بازی های لیگ برتر به دفعات رخ داده بود امادر هیچ یک از بازی ها مانع از حضور بازیکن در زمین نشدند بلکه بعد از بازی صورتجلسه ای در این باره تشکیل می شود و تیمی که این ناهماهنگی را به وجود آورده جریمه نقدی می شود. همواره باید مبنای رفتارمان قانون باشد و بعید می دانم در قانون این چنین آماده باشد اگر بازیکنی شماره پیراهنش با شماره کارتش یکی نباشد، نباید وارد زمین شود. گاهی این ناهماهنگی ها در فوتبال رخ می دهد و اشتباهات صورت می گیرد. وقتی بازیکن حضورش در تیم قانونی است که دیگر منعی برای ورود به زمین ندارد. حالا سوال من این است اگر بازی پخش مستقیم نبود بازیکن می توانست وارد زمین شود؟ پخش مستقیم یا عدم پخش مستقیم بازی که نباید تاثیری در اجرای قانون داشته باشد. 

 

سیف الله پور در پاسخ به اینکه این اشتباه از سوی باشگاه نساجی بوده یا سازمان لیگ برترمی گوید: اشتباه را باشگاه مرتکب شده است. در گذشته و در شناسه فردی بازیکن، شماره 26 برای او منظور شده بود که به زعم بازیکن او از فرهاد کوچک زاده سرپرست تیم می خواهد شماره اش را تغییر دهد چون پیراهنی که برای او در نظر گرفته شده بود 90 بود. اما ظاهرا کوچک زاده فراموش می کند اینکار را انجام دهد یا ضرورتی به انجام این کار نمی دید چون کارت بازی باباگلی صادر نشده بود. از سویی پیراهن جدید اعضای تیم که برای تولیدی مجید است پنج شنبه تحویل ما شد و عملا نمی توانستیم کاری انجام دهیم اما بر این باورم در حق ما ظلم شد و آقای فریبرز محمودزاده می توانست مانع از حضور بازیکن ما در زمین نشود. 

 

قائم مقام باشگاه نساجی در پایان گفت: با تبریک به دوستانم در باشگاه پرسپولیس انصاری فرد و خبیری باید بگویم نساجی در بازی دیروز ارایه گر فوتبال خوبی بود و به زعم پرسپولیسی ها میزبان خود را تحت فشار گذاشت و این نشان می دهد نساجی جوان های خوبی دارد. به شخصه از تماشاگران تیم نساجی هم تشکر می کنم که در این بازی همه جوره ما را حمایت کردند.

دیدگاه‌ها