کد خبر : 1658572 | 07 دی 1398 ساعت 14:16 | 44.6K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با اِی دی اِن

ویدال: بارسا در حقم بی انصافی کرد

آرتورو ویدال امروز به خبر مربوط به شکایتش از باشگاه بارسلونا واکنش نشان داد و آن را منصفانه خواند.

ویدال: بارسا در حقم بی انصافی کرد

به گزارش "ورزش سه"، رسانه های اسپانیایی امروز گزارش دادند که آرتورو ویدال ستاره شیلیایی از باشگاه بارسلونا شکایت کرده و خواهان دریافت 2.4 میلیون یورو شده است. این شکایت از آنجا عجیب است که ویدال هم اکنون پیراهن بارسا را به تن دارد و چنین اتفاقی بسیار کم سابقه است.

ابتدا ABC بود که شب گذشته فاش کرد آرتورو ویدال مدعی است که سال گذشته بر اساس مفاد قراردادش باید در مجموع 2.4 میلیون یورو به عنوان پاداش از باشگاه بارسلونا دریافت می‌کرده که این مبلغ هنوز به صورت کامل تسویه نشده و بارسا بخشی از پاداش او را بلوکه کرده است.

 

 

1464633

 

 

باشگاه بارسلونا از طرف دیگر مدعی است که این ادعای ویدال صحت ندارد و او با خوانش نادرست از بندهای قراردادش مدعی شده که حق او دریافت چنین مبلغی بوده. به گزارش موندو، وکلای ستاره شیلیایی روز پنجم دسامبر شکایتی به دادگاه ارائه داده و ادعاهای او را به صورت بندهایی حقوقی به دادگاه ارائه داده‌اند.

بر اساس قرارداد ویدال با بارسا به نظر می‌رسد که او در صورتیکه در طول فصل نزدیک به 60 بازی برای بارسلونا به میدان برود، پاداشی که باید به او پرداخت شود چیزی که نزدیک 2 میلیون یورو خواهد بود. ولی بارسا مدعی است ویدال در فصل گذشته به این تعداد بازی نرسیده چون بر اساس فرمت همیشگی قراردادهای بارسا، یک بازی در صورتی برای یک بازیکن حساب خواهد شد که او در آن دست‌کم 45 دقیقه در میدان حضور داشته باشد. ویدال در فصل گذشته به میزان 60 بازی نرسیده و در نتیجه چیزی نزدیک به نیمی از مبلغ ادعایی او باید به حسابش واریز می‌شده که این هم توسط باشگاه انجام شده است.

 

 

1463795

 

 

ویدال که برای تعطیلات زمستانی در کشورش شیلی حضور دارد، در مصاحبه با ADN و در واکنش به شکایتی که از بارسلونا مطرح کرده است، گفت:« مسئول این اتفاق من نیستم و برای چنین مسائلی من مدیر برنامه و وکیل دارم. آنها در جریان ریز قرارداد و پاداش هایم هستند و تصمیم به شکایت گرفتند. این شکایت منصفانه است؟ قطعا چنین است چرا که بارسا در زمینه پاداش ها در حق من بی انصافی کرده است.»

 

جدایی از بارسا:« قبلا هم گفته ام که وقتی به اسپانیا برگردم، در این مورد صحبت خواهم کرد. فعلا می خواهم از تعطیلاتم لذت ببرم.»

 

دیدگاه‌ها