کد خبر : 1658597 | 07 دی 1398 ساعت 15:34 | 39.3K بازدید | 0 دیدگاه

بالاخره جهانبخش در ترکیب برایتون

ستاره ایرانی برایتون بعد از نیم‌فصل دوری از فهرست و نیمکت‌نشینی، از ابتدا برای این تیم به میدان می‌رود.

بالاخره جهانبخش در ترکیب برایتون

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه هفته بیستم و آغازین دور برگشت لیگ برتر انگلیس، تیم برایتون که علیرضا جهانبخش در آن عضویت دارد، از ساعت ۱۶ امروز در استادیوم فالمر میزبان تیم رده شانزدهمی بورنموث خواهد بود.

 

علیرضا جهانبخش که در دور رفت لیگ برتر انگلیس تنها یک بار به‌عنوان بازیکن تعویضی در هفته شانزدهم مقابل ولورهمپتون به میدان رفت و در سایر مسابقات نیمکت‌نشین یا دور از لیست مسابقات بود، در بازی امروز نخستین حضورش در ترکیب برایتون در فصل ۲۰-۲۰۱۹ را مقابل بورنموث تجربه می‌کند.

 

جهانبخش در نیم‌فصل اول لیگ برتر انگلیس علاوه بر یک حضور تعویضی، در پنج مسابقه مقابل منچستر سیتی، چلسی، تاتنهام، لستر سیتی و کریستال پالاس نیز به طور کامل نیمکت‌نشین بود و در ۱۳ دیدار دیگر برایتون جزو فهرست تیمش حضور نداشت که امروز این روزهای تلخ او به پایان رسید.

 

آخرین باری که جهانبخش در لیگ جزیره در ترکیب برایتون قرار گرفته بود، به هفته سی و هشتم و پایانی فصل گذشته برمی‌گردد که او ۶۷ دقیقه برابر منچستر سیتی به میدان رفت.

 

تیم برایتون در نیم‌فصل اول لیگ برتر انگلیس ۵ پیروزی، ۵ تساوی و ۹ شکست داشت و با ۲۰ امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول قرار گرفت.

 

1464655

دیدگاه‌ها