کد خبر : 1658626 | 07 دی 1398 ساعت 17:36 | 33.5K بازدید | 0 دیدگاه

با اعلام محمود شیعی:

برانکو و فدراسیون درگیر بندهای حقوقی

عضو هیئت رییسه فدراسیون درباره قرارداد برانکو گفت: درباره آقای برانکو نیز یک تیم حقوقی بر روی آن کار می‌کنند که به جمع بندی برسند. تیم حقوقی ما بر روی بندهای قرارداد با برانکو مذاکره می‌کند تا بعدا مشکلی به وجود نیاید.

برانکو و فدراسیون درگیر بندهای حقوقی

به گزارش "ورزش‌ سه"، محمود شیعی بعد از شکست پیکان مقابل تراکتور گفت: بدشانسی آوردیم و اعتماد به نفس همیشگی را بچه ها نداشتند. باخت هایی که آورده اند روحیه تیم را به هم ریخته و باید یک فکر اساسی کرد و منسجم به دنبال رفع نقاط ضعف برویم و آقای فرکی باید به فکر باشد. با ادامه این روند قطعا تیم با مشکل رو به رو می شود. حق ما در این بازی باخت نبود اما بچه ها تمرکز نداشتند. سابقه ندارد ما یک گل بزنیم و بعد از آن دو گل دریافت کنیم. حتما مربیان باید بر روی تمرکز تیم کار کنند و تغییراتی صورت بگیرد.


عضو هیئت رییسه فدراسیون درباره کناره گیری تاج از ریاست فدراسیون گفت: خیر. جلسه ای در این مورد نداشتیم. من در بیمارستان ایشان را ملاقات کردم و بهتر می‌شوند و به دنبال برنامه‌های آتی فدراسیون هستند.


مدیرعامل پیکان در پاسخ به برکناری فرکی گفت: خیر چنین چیزی مطرح نیست. ما دو روز قبل جلسه ای مفصل با آقای فرکی داشته‌ایم و قرار شد تا برنامه های ایشان را بگیریم تا از این بحران خارج شویم.

 

1453969

 


شیعی شایعه حضور فرکی در تیم ملی را تکذیب کرد و گفت: اصلا چنین چیزی نشنیده‌ام و آن را تکذیب می‌کنم.


وی در مورد مذاکره با برانکو حرف‌های مهمی به زبان آورد و گفت: درباره آقای ویلموتس یک تیم حقوقی روی قرارداد ایشان کار می‌کنند. درباره آقای برانکو نیز یک تیم حقوقی بر روی آن کار می‌کنند که به جمع بندی برسند. تیم حقوقی ما بر روی بندهای قرارداد با برانکو مذاکره می‌کند تا بعدا مشکلی به وجود نیاید. زمان به اندازه کافی داریم و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

دیدگاه‌ها