کد خبر : 1658643 | 07 دی 1398 ساعت 18:09 | 53.6K بازدید | 0 دیدگاه

ما لیدر نداشتیم، تراکتور سه تا داشت؛

فرکی: مغانلو را به پرسپولیس و هیچ تیمی نمی‌دهیم

سرمربی تیم پیکان اذعان داشت بازیکنان کم تجربه اش در مقابل بعضی رقیبان از جمله تراکتور توانایی رقابت ندارند.

فرکی: مغانلو را به پرسپولیس و هیچ تیمی نمی‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"، حسین فرکی پس از شکست پیکان مقابل تراکتور گفت: من خیلی وارد جزییات نمی شوم. حرف هایی دارم که تکرارش فایده ای ندارد. واقعیتی است که امسال با آن روبرو بوده ایم. این بازی درشرایطی برگزار شد که اگر در روز خودش برگزار می شد می توانستیم به نفع خودمان به اتمام برسانیم. در آن زمان شرایط تراکتور خیلی متفاوت بود. شرایطی داریم که شاید نتوانیم با 6 -7 تیم رقابت کنیم. کمبودهایی داریم که باید حتما باید به آن ها توجه کنیم و امیدواریم بتوانیم در ادامه کار با حمایت هیات مدیره که جلساتی هم با آن ها داشتیم بنا بر این است که تیم را تقویت کنیم.

 

سرمربی تیم پیکان ادامه داد: تراکتور هم یکی از تیم‌های مدعی است که ما نمی‌توانیم با آنها رقابت کنیم. ما بازیکنانی داریم که هر چقدر هم تلاش کنند از بازیکنان تراکتور توانمندتر نیستند. آنها می‌جنگند تا خودشان را ثابت کنند. بازی کردن مقابل تراکتور ساده نیست این تیم نقطه مقابل ما از نظر تجربه است ما نیاز به یک رهبر و لیدر داریم که در شرایط خاص به ما کمک کند و امروز این را نداشتیم. اما تراکتور لیدرهای بزرگی داشت. کسانی که با سابقه هستند و در سطح ملی هم کارنامه خوبی دارند. مسعود شجاعی امروز هم به ما گل زد و هم پنالتی زد و بازیکنان تأثیرگذاری بود. همین طور اشکان دژاگه و احسان حاج‌صفی.

 

فرکی اضافه کرد: از نظر هزینه هم تفاوت وجود دارد مجموعه ما خیلی برابری کند با دو سه بازیکن حریف برابر است. می‌دانیم حریف بازیکنان گرانقیمتی دارد ضمن اینکه بحث میهمان و میزبانی برای ما وجود ندارد امروز فضای ورزشگاه را دیدید در 6 بازی ما میهمان بودیم و در این بازی همین شرایط را داشتیم بازیکنان جوان ما در حال کسب تجربه هستند و ما اصلا شرایط میزبانی نداریم.

 

وی در خصوص تقویت تیم پیکان عنوان کرد: باید تیم‌ را برای نیم‌فصل دوم که بازی‌ها سخت می‌شوند تقویت کنیم تا ان‌شاءالله شرایط خوبی در جدول به دست بیاوریم.

فرکی در مورد کیفیت بازی امروز مقابل تراکتور اظهار داشت: بازی پر تحرک و جذابی بود و هواداران تراکتور از این بازی لذت بردند. ما به دلیل کم تجربگی بلافاصله گل خوردیم، روی خود گل هم باید به تیم داوری خسته نباشید بگویم، اما باز هم صبر می‌کنیم تا کارشناسان نظر بدهند. به نظر من گل آنها آفساید بود هر چند که الان چیزی تغییر نمی‌کند اگر ما بلافاصله گل نمی‌خوردیم می‌توانستیم گل‌های بعدی را هم بزنیم و برنده بازی باشیم چون شرایط روحی و روانی تیم‌مان فرق می‌کرد. در ادامه گل زدیم و دوباره گل خوردیم. ما نیاز داریم که تیم‌مان را با تجربه‌تر کنیم.

 

سرمربی پیکان در مورد عملکرد داوری عنوان کرد: به جز صحنه گلی که در موقیعت آفساید خوردیم بقیه صحنه‌ها و پنالتی‌ها درست بود ان‌شاءالله بتوانیم در نیم‌فصل دوم تیم را تقویت کنیم و شاید چند بازیکن را جایگزین کنیم.

 

وی در مورد اینکه گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس خواهان جذب شهریار مغانلو است تصریح کرد: من به باشگاه هم اعلام کردم بازیکنان مدنظرمان را نخواهیم داد هر تیمی که هست سعی کند در مورد تیم‌هایی مثل ما بی‌رحم نباشد. آنها به اندازه کافی پول‌، بازیکن و هوادار دارند اگر قرار باشد ما برده میدان باشیم که مبارزه کنیم و مقابل این گلادیاتورها کشته شویم برای آنها هم لذتی ندارد.

 

فرکی ادامه داد: باید اجازه بدهند ما هم زندگی کنیم و نفس بکشیم. حوصله کنند و حداقل در بین راه تمرکز بازیکنان ما را بر هم نزنند. تحت هیچ شرایط و قدرتی من موافق رفتن این بازیکنان نیستم و اجازه هم نمی‌دهم بازیکنانم هم اگر این صحبت را شنیده‌اند بدانند که فقط فکر است و به عمل نخواهد رسید. باید در این مورد مطمئن باشند. آنها بهتر است بمانند و در کنار بقیه بازیکنانی که زحمت کشیدند تا آنها مطرح شوند کارشان را انجام بدهند. بیشتر به بازیکنانی که زحمت می‌کشند فکر کنند تا رفتنشان. قطعاً این اتفاق از جانب ما نخواهد افتاد که تیمی بخواهد بازیکن ما را  جدا کند.

دیدگاه‌ها