کد خبر : 1658658 | 07 دی 1398 ساعت 19:12 | 31K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه‌نویی و اولین شکست فصل؛

تکرار برد 4 گله اسکوچیچ؛ از تختی تا تختی (عکس)

شکست 4 گله سپاهان مقابل صنعت نفت، یادآور شکست 4 گله استقلال در لیگ سیزدهم بود.

تکرار برد 4 گله اسکوچیچ؛ از تختی تا تختی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مسابقات فصل یازدهم لیگ برتر در هفته نهم در شهر انزلی پیگیری شد و استقلال با ستاره هایی نظیر کرار، نکونام، می داوودی، جباری و... به مصاف ملوان بندرانزلی رفت که روزهای خوبش را با اسکوچیچ آغاز کرده بود و در نهایت با کسب رتبه هفتم به کار خود خاتمه داد.

 

در آن مسابقه ابتدا استقلالی ها از حریف پیش افتادند ولی در ادامه ملوانی ها بازی را به تساوی کشاندند و بعد از اینکه بازی با ضربه استثنایی میلاد می داوودی روی یک ضربه ایستگاهی به تساوی 2 بر 2 رسید، شاهد دو گل دیگر از ملوان ها بودیم تا با نتیجه 4 بر 2 برنده بازی شوند.

 

1464725

 

حالا و نزدیک به 9 سال پس از آن مسابقه بار دیگر امیر قلعه نویی و اسکوچیچ به هم رسیدند؛ اینبار اما در قالب سرمربیان دو تیم صنعت نفت و سپاهان و در ورزشگاه تختی آبادان نه ورزشگاه تختی انزلی.

 

1464726

 

در این مسابقه اگرچه تیم صنعت نفت ابتدا از حریفش پیش افتاد ولی دو گل حسینی و شهباززاده سپاهانی ها را به بازی بازگرداند؛ در ادامه شاگردان اسکوچیچ نشان دادند که هر سه امتیاز بازی را برای رسیدن به رتبه چهارم جدول می خواهند و با سه گل از محمد قریشی، اهل شاخه و طالب ریکانی در کنار گل عیسی آل کثیر، 4 بر 2 برنده شدند تا بار دیگر باخت 4 گله قلعه نویی مقابل اسکوچیچ در لیگ سیزدهم تداعی شود و سپاهان هم مانند تراکتور اولین شکست را در ورزشگاه تختی آبادان تجربه کند.

دیدگاه‌ها