کد خبر : 1658666 | 07 دی 1398 ساعت 19:32 | 82.8K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه‌ام این است برای دخترم شکلات بخرم

اسکوچیچ: من به این تیم برمی‌گردم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت می گوید که به کسب پیروزی برابر سپاهان ایمان داشته است.

اسکوچیچ: من به این تیم برمی‌گردم

 

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ که تیمش صنعت نفت آبادان موفق شد به یک پیروزی بزرگ دست پیدا کند و اولین شکست فصل را به شاگردان قلعه نویی تحمیل کند، در کنفرانس خبری اینگونه حرف هایش را آغاز کرد: به بازیکنان و تیمم تبریک می گویم. در رختکن به بازیکنانم گفتم که ایمان به برد دارم، چرا که ما نیمه اول هم خوب بازی کردیم و روی اشتباهات بچه گانه بازی را باختیم. ما در سمت چپ نیمه اول مقداری مشکل داشتیم ولی در نیمه دوم خواسته‌مان این بود که برای بردن بازی کنیم. به آنها گفتم که خط دفاعی حریف را از بالا پرس کنید.

 


او ادامه داد: واقعا خیلی خوشحال هستم و رضایت دارم از بازیکنانم که هم با قلبشان و هم با مغزشان بازی کردند. سپاهان تیم بسیار خوبی است و وقتی توی هجده قدم حریف می آیند، برای آنها مثل پنالتی است.

 

او در مورد تیم داوری مسابقه گفت: "در نیمه اول مشکلاتی بود. دو سه خطا بود که می‌شد به بازیکنان سپاهان کارت زرد داد اما این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد. فوتبال بدون احساسات معنایی ندارد."
سرمربی نفت آبادان ادامه  گفت: "خوشحالم که بازیکنانم پول گرفتند و انگیزه باید از درون شما بیاید و تلاش کنید و برای برد زحمت بکشید. کسی که بخواهد به پول فکر کند پول بالاخره می آید و خوشحالم از این بابت که مشکلات شخصی بازیکنان با تزریق پول حل شد."


اسکوچیچ در مورد اینکه برنامه اش  برای نیم فصل دوم چیست؟ عنوان کرد:" برنامه بزرگ برای باشگاه دارم و یک برنامه بزرگ هم برای خودم دارم و از تهران به استانبول بروم و بعد به زاگرب بروم و دختربچه ام را ببوسم. این برنامه من است. امروز تاکتیک ما 4-3-2-1 بود که اگر شکل آن را بکشید شبیه یک درخت کریسمس می‌شد. 6-7 روز استراحت داریم بازیکنان مستحق استراحت هستند. 6 ماه خیلی سخت را گذراندیم. این 7 روز شاید آن‌ها نخواهند من را ببیند و من هم نخواهم آنها را ببینم. "


اسکو در مورد هواداران تیمش عنوان کرد: "یک لحظه چشمم را بستم  احساس کردم در انگلیس هستم. هواداران تیم واقعا عالی هستند و انرژی زیادی به تیم می دادند. باید از حمایت عالی شان از تیم تشکر کنم." سرمربی صنعت نفت در ادامه درمورد اینکه آیا بعد از تعطیلات به آبادان بازمی گردد گفت:" چیز جدیدی شده که بروند و بازنگردند؟! من برمی‌گردم."


او در این باره که  با ملوان هم 4 گل به تیم قلعه نویی زده بودید گفت: "این سوال سختی است سه گل هم به فولاد زدم. نمی‌دانم، نمی شود مقایسه کرد. در انزلی می‌گفتند چون شب قبل با قلعه نویی شام خوردیم ممکن است بخواهیم بازی را به او بدهم اما من یک آدم حرفه‌ای هستم."


اسکوچیچ در پایان با لحنی شوخ گفت: "برنامه ام این است که برای دخترم یک شکلات و یک عروسک بخرم و سپس به فارسی اظهار داشت: آبادان برزیلته!"

دیدگاه‌ها