کد خبر : 1658792 | 08 دی 1398 ساعت 12:43 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

مسجدسلیمان نگران فروپاشی تیم شگفتی ساز

هواداران مسجدسلیمان نگران هستند تیم خوب شان در نیم فصل دوم شرایط ایده آل خود را از دست بدهد.

مسجدسلیمان نگران فروپاشی تیم شگفتی ساز

به گزارش "ورزش‌سه"، نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر نوزدهم برخلاف پیش بینی ها عملکرد بسیار خوبی داشت. این تیم که هر ساله معمولا در کورس پایین جدول برای سقوط نکردن می جنگید امسال با هدایت مهدی تارتار شرایط خوبی پیدا کرد و کار به جایی رسید که تا پایان نیم فصل اول هیچ باختی را تجربه نکرد. نفتی ها حالا با 23 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارند و البته در جام حذفی نیز به جمع 4 تیم برتر مسابقات راه پیدا کرده اند.


در چنین شرایطی حالا در تعطیلات نیم فصل شایعات زیادی درباره جدایی نفرات کلیدی نفت مسجدسلیمان شنیده می شود. اولین نفری که در نفت ساز جدایی کوک کرد مهدی تارتار سرمربی این تیم است. او بعد از دیدار با شاهین و صعود تیمش به نیمه نهایی حذفی رسما از سمتش در نفت کناره گیری کرد و تا این لحظه تلاش های مسئولان استانی خوزستان و مدیران شهری مسجدسلیمان برای بازگرداندنش بی فایده بوده است.


از سوی دیگر محمد طیبی کاپیتان نفتی ها نیز با فسخ یک طرفه قراردادش امروز رسما به سپاهان اصفهان پیوست تا یک عنصر تاثیرگذار این تیم هم جدا شود. سوشا مکانی دروازه بان باتجربه نفتی ها نیز تقریبا جدایی اش قطعی است و احتمالا باید برای باطل نشدن پاسپورتش به نروژ برگردد.


درباره چند بازیکن دیگر نفت مسجدسلیمان مثل احمد الجبوری و... هم شنیده می شود که پیشنهاد های خوبی از تیم های لیگ برتری دارند و احتمال جدایی شان زیاد است.


در چنین شرایطی هواداران نفت مسجدسلیمان نگران آینده تیم شان هستند. آنها هرگز دوست ندارند حالا که بعد از سال ها تیم شان شگفتی ساز لیگ برتر لقب گرفته و جایگاه مناسبی دارد، از هم بپاشد و این مساله نیازمند توجه ویژه مسئولان باشگاه به این تیم است. باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون نفت مسجدسلیمان رخ می دهد. اینکه آیا مسئولان قادر خواهند بود به حواشی جدایی تعداد زیادی از نفرات پایان بدهند یا خیر.

دیدگاه‌ها