کد خبر : 1658793 | 08 دی 1398 ساعت 12:46 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیام‌های متفاوت گلزنان نفت مقابل سپاهان

راز شادی 4 گانه برزیلی‌ها در ومبلی آبودان!

دراگان اسکوچیچ و شاگردانش در یک نبرد حیثیتی و سخت توانستند در زمین خود، سپاهان را با چهار گل شکست بدهند. بردی که یک شب تاریخی برای آبادان ساخت.

راز شادی 4 گانه برزیلی‌ها در ومبلی آبودان!

به گزارش "ورزش سه"، تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و سپاهان‌اصفهان از ساعت 16:45 دقیقه روز گذشته در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند و در پایان تیم صنعت نفت موفق شد تا با چهار گل برابر حریف قدرتمند خود پیروز شود و اولین شکست تیم قلعه نویی را ثبت کند.

 

شاگردان دراگان اسکوچیچ که با حمایت بیش از 12هزار هوادار خود نمایش دلپذیری داشتند، با این برد به رده چهارم صعود کردند و امیدشان برای نیم‌فصل دوم بیش از پیش شد تا شاید برای نخستین بار بتوانند سهمیه آسیایی را کسب کنند و شاهد حضور آنها در لیگ قهرمانان آسیا برای نخستین بار باشیم. البته نباید از حضور و حمایت هواداران پرشور نفت غافل شویم، آنها تا حد جنون تیمشان را دوست دارند و 90دقیقه طلایی‌پوشان را تشویق کردند. اسکوچیچ در پایان بازی و در کنفرانس خبری در این‌باره گفت:چشم‌هایم را در زمان بازی وقتی می‌بستم، حس می‌کردم در یکی از ورزشگاه‌های انگلیس هستم تا اینگونه از هواداران و حمایتشان تقدیر کند.در مطلب زیر قصد داریم تا شادی‌گل های چهار گلزن نفت در این بازی را مرور کنیم و البته دلیل شادی‌شان:

 

 

* عیسی آل کثیر، همان شادی همیشگی

 

 

1464915

 

مهاجم دزفولی تیم صنعت نفت اولین گل تیمش را در حالی به ثمر رساند که با همین گل به صدر جدول گلزنان صعود کرد، او که در شانزده بازی تیمش موفق به زدن 9 گل شده است، اکنون مشتریان زیادی برای حضور در تیمشان دارد اما هواداران و مسئولان آبادانی به هیچ وجه راضی به جدایی نخواهند بود تا این ستاره نیم فصل اول در صنعت نفت بماند و همچنان بدرخشد.از پرسپولیس به عنوان جدیدترین مشتری وی یاد می‌شود.

آل کثیر پس از گل به سبک شادی گل همیشه خود، چشمان خود را به سبک چشم‌بادامی‌ها کرد و البته هنوز مشخص نیست که مخاطب وی چه کسی است. شاید ماجراهای ابتدای فصل و نیمکت نشینی‌های وی توسط اسکوچیچ می تواند روی این موضوع موثر باشد اما قطعا اکنون این سرمربی و مهاجم، همکاری خوبی در زمین بازی دارند و البته باید این همکاری در بیرون از زمین چمن هم وجود داشته باشد.

 

 

* محمد قریشی، راحت بخوابیم

 

 

1464917

 

محمد قریشی که در نیم فصل اول زوج فوق العاده ای با محمد اهل شاخه، در قلب خط دفاعی ساخته، دومین گل خود در این فصل را با پیراهن صنعت نفت به ثمر رساند. قریشی که با پرتاب‌های عجیب و غریب اوت خود در فوتبال ایران، چهره شد، حال با فوتبال و نمایش دلپذیرش خود را در فوتبال ایران شناسانده است.


در آخرین بازی پیش از تعطیلات، او دومین گل تیمش را با یک ضربه سر به ثمر رساند و البته رو به عکاسان با ژست خاصی عکس گرفت، او در صفحه اینستاگرامش درباره این شادی گل نوشت: خدارو شکر، ولی هنوز خیلی مونده تا خواب راحت.
محمد قریشی با این گل و برد شیرین به همراه دیگر اعضای تیمشان به استراحت رفتند تا در یک هفته تعطیلی راحت سر بر بالین بگذارند و بدون دغدغه بخوابند.

 

 

* محمد اهل شاخه، هیس هنوز اتفاقی نیفتاده است

 

1464918

 

اهل شاخه بازهم با اسکوچیچ در لیگ برتر ایران به مانند الماس درخشیده است، او که فصل قبل در تراکتور و ماشین سازی حضور داشت در ابتدای فصل راهی پارس‌جنوبی شد اما با حضور اسکوچیچ، بار سفر بست و به آبادان آمد.

 

او روز گذشته بازهم برای تیمش گلزنی کرد، پاس عیسی آل کثیر در محوطه جریمه را به خوبی کنترل و با یک شلیک عالی، دروازه نیازمند را باز کرد. اهل شاخه مدافع اهوازی صنعت نفت بعد از گل با علامت هیس به هواداران این را گفت که شادی خاصی نکنید، یک اتفاق عادی در ورزشگاه تختی آبادان افتاده است.

 

 

* طالب ریکانی، من اینجا هستم

 

 

1464921

 

کاپیتان ریکانی بازهم دیر پایش به گلزنی باز شد، او که در بازی‌های قبل نتوانسته بود گلزنی کند و شوت‌های برق آسای وی را گلرها دفع کرده بودند اما در دیدار با تیم سابقش درخشید.


او راهی که فصل قبل طی کرده بود را دوباره پیش‌گرفت، در نیم‌فصل دوم آنقدر گل زد و پاس گل‌داد که ستاره تیمش در لیگ بود. او روز گذشته و در دیدار با سپاهان، چهارمین گلش را به ثمر رساند و پس از گل، با توجه به فشاری که رویش بود و البته انگیزه های زیادی که برابر تیم سابقش داشت، پیراهنش را در آورد و به سبک مسی آن را رو به هواداران گرفت تا اینگونه شادی خود را تقسیم کرده باشد. هواداران آبادانی امیدوارند که طالب به مانند قبل در نیم‌فصل دوم درخشان باشد تا راه آنها برای رسیدن به سهمیه آسیایی و حتی قهرمانی را بتواند هموار کند.

دیدگاه‌ها