کد خبر : 1658813 | 08 دی 1398 ساعت 14:18 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: آمازون از اشتباهات ما فیلم بسازد!

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام به شوخی در مورد اشتباهات مکرر خط دفاعی تیمش صحبت کرد.

مورینیو: آمازون از اشتباهات ما فیلم بسازد!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام دیشب و در خانه نووریچ با نتیجه 2-2 متوقف شده و دو امتیاز حساس را در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان از دست داد. این فصل قرار است کمپانی آمازون مستندی در مورد اتفاقات پشت صحنه رختکن تاتنهام بسازد و ژوزه مورینیو مدعی شد باید یک اپیزود از این فیلم به اشتباهات خط دفاعی اسپرز اختصاص یابد.

 

ژوزه مورینیو گفت: "فکر می کنم همان اشتباهات که در نیمه اول در امور دفاعی انجام دادیم در نیمه دوم نیز تکرار کردیم و در واقع این اتفاق بارها در حال تکرار شدن است."

 

1464947

 

سرمربی پرتغالی در ادامه به شوخی گفت که سازندگان مستند آمازون که در این فصل دسترسی انحصاری به فیلمبرداری پشت صحنه دارند، می توانند یک قسمت کامل را به خط دفاعی تاتنهام اختصاص دهند.

 

ژوزه مورینیو در ادامه گفت: "من فکر می کنم اگر آمازون فیلمی در مورد تاتنهام می سازد، قطعا باید یک اپیزود را به اشتباهات دفاعی ما و گل هایی که دریافت می کنیم اختصاص دهد. من فکر می کنم ما خیلی خوب شروع می کنیم، اما این بار دو گل بسیار بد دریافت کردیم که البته دومی آفساید بود. معتقدم در نیمه دوم هنگام مالکیت توپ تسلط کاملی بر جریان بازی داشتیم. در چنین دیدارهای خارج از خانه که باید پیروز شوید، دریافت دو گل به این شکل ناخوشایند است، اما اشتباهات دفاعی بازی به بازی تکرار می شود."

 

دیدگاه‌ها