کد خبر : 1658839 | 08 دی 1398 ساعت 16:27 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

پاس گل برایم لذبخش‌تر است تا گل زدن

میلاد جهانی: کسب سهیمه با حمایت؛ چرا که نه؟

هافبک چپ پا و مازندرانی صنعت نفت آبادان که سال های زیادی است در آبادان حضور دارد معتقد است این تیم با کمی حمایت بیشتر می تواند حتی مدعی جدی کسب سهمیه در لیگ برتر باشد.

میلاد جهانی: کسب سهیمه با حمایت؛ چرا که نه؟

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان این روزها شرایط بسیار خوبی را همراه با اسکوچیچ تجربه می‌کند. روزهایی که در تاریخ لیگ برتر بی‌سابقه بوده و حالا آبادانی ها به دنبال کسب سهمیه لیگ آسیا هستند.


یکی از بازیکنان آماده هفته‌های اخیر در نفت آبادان میلاد جهانی است که باز هم خودش را در لیگ نوزدهم به‌ عنوان یکی از متخصصین پاس گل مطرح کرده است.


 وی در خصوص بازی آخر نفت مقابل سپاهان اصفهان که با برتری 4 بر 2 آن‌ها به پایان رسید گفت: «بازی بسیار خوبی بود و خوشبختانه خیلی خوب بازی را شروع کردیم و با توجه به هوادارانی که به ورزشگاه آماده بودند می‌دانستیم باید بازی را ببریم، تا هم این مردم را خوشحال کنیم وهم شرایطمان در جدول بهتر از این شود.»


وی در ادامه افزود: «در این بازی هم توانستم پاس گل بدهم و حالا با 5 پاس گل جزو پاسورهای برتر لیگ باشم.»


وی در ارتباط با اینکه نیمکت نشینی در چند بازی اخیر باعث نشد انگیزه‌هایش برای درخشش در تیم کمتر شود اظهار داشت: «خب به دلایلی که دلم نمی‌خواهد در این برهه‌ی خوب به آن بپردازم، من در چند بازی نیمکت نشین شدم. اما به‌ هرحال من این تیم را بسیار دوست دارم و چند سال است که با این تیم زندگی می‌کنم و به قولی هم روزهای خوبش را دیدم و هم روزهای بدش را و به همین خاطر با چند بازی نیمکت نشینی حاضر نیستم که بخواهم تیم را وارد حاشیه کنم و اگر ناراحتی باشد توی خودم می‌ریزم اما سعی می‌کنم هیچ‌وقت آن را بروز ندهم تا تیم محبوبم را دچار چالش کنم.»


هافبک چپ پای خوش‌نقش صنعت نفت درباره تیم خوب امسال نفت و وضعیت بسیار مطلوبی که در این فصل دارند و درباره درایت اسکوچیچ تصریح کرد: «شما فراموش نکنید تیم صنعت نفت آبادان تیم ریشه‌داری است و یکی از خصوصیات تیم امسال ما یک‌دست بودن آن است. بچه‌ها انصافاً همه باغیرت هستند که علی‌رغم پول کمی که دریافت کردند و با این‌ همه مشکلات و دغدغه باز هم کار بسیار بزرگی انجام دادند و بدون توجه به این مسائل و صرفاً برای خوشحالی این تماشاگران از جانشان مایه گذاشتند. ضمن آنکه اسکوچیچ ثابت کرد است مربی بسیار بزرگی است.»


وی با اشاره به تیم امسال گفت: «ما امسال هم بازیکنان جوان بسیار خوب و بااستعداد و هم بازیکنان باتجربه بسیار آماده‌ای داریم که خوشبختانه با هدایت یک مربی خوب توانستیم نتایج بی‌نظیری را کسب کنیم.»


میلاد جهانی که با داگلاس کاستا در آبادان معروف است درباره میزان وقتی‌که برای تمرین در ارسال‌ها و ضربات شروع مجدد صرف می‌کند عنوان کرد: «خب من تمرکز زیادی برای این کار می‌گذارم و چون قلق ضربه زدن به توپ را پیدا کردم خوشبختانه ارسال‌های خوبی از آب درمی‌آید که درباره ارسال بازی دیروز هم قریشی در جای خوبی قرارگرفته بود که موفق شد گل بسیار زیبایی را هم به ثمر برساند. اتفاقاً او هم مثل من بچه شمال و اهل بابل است.»

 

1464976


 میلاد جهانی در پاسخ به این سؤال که از پاس گل لذت بیشتری می‌بری یا گل زدن گفت: «گر چه گل زدن همیشه برای هر فوتبالیستی لذت خاصی دارد اما باور کنید من از دادن پاس گل حس مثبت و انرژی بیشتری می‌گیرم. من همیشه معتقدم یک فوتبالیست به‌تنهایی به هیچ جایی نمی‌رسد هر چه قدر هم از لحاظ فنی و تکنیکی در شرایط بالایی قرار داشته باشی اما بدون بازیکن‌های کناری هیچ حرفی برای گفت نداری.»


او در ادامه در ارتباط با پاس گل دوم خودش افزود: «دفاع سپاهان برای زدن گل تساوی جلو کشیده بود و من طالب را در یک فضای بسیار خوبی دیدم که خوشبختانه او نیز قدر پاس را دانست و به زیباترین وجه ممکن گل چهارم را به ثمر رساند. این را هم بگویم که کلاً من و طالب ریکانی و عیسی آل کثیر هماهنگی خوبی با هم داریم و به بازی هم اشراف کاملی داریم و به همین خاطر می‌دانستم او کجا می‌رود.»


جهانی درباره جو آبادان بعد از این بازی هم گفت: «کلاً در آبادان بازی کردن خصوصاً وقتی غیربومی هم باشی خیلی سخت است و جو سنگینی در اینجا حاکم است و مردم بسیار خونگرمی دارد و واقعاً همه بچه‌ها و من خیلی خوشحالیم از شادی مردم. این مردم هیچ دل‌خوشی جز این فوتبال ندارند و همین‌ که همه خوشحال و خندان به خانه‌هایشان رفتند برای ما یک دنیا ارزش دارد و جا دارد از همین‌جا از همه تشکر کنم که هیچ‌وقت تیم را تنها نگذاشتند و حمایتمان می‌کنند.»

 

وی در پایان در خصوص این سؤال که با توجه به این نتایج آیا الآن به سهمیه فکر می‌کنند خاطرنشان کرد: «اگر همین‌طور به همین روند ادامه دهیم چرا که نه. اما صد درصد رسیدن به چنین جایگاهی حمایت می‌خواهد. ما از مسئولان نفت هم می‌خواهیم که همان‌طور که ما قدم برداشتیم آن‌ها نیز یک‌ قدمی برای این تیم و دل‌خوشی این مردم بردارند تا ما به هدفمان برسیم و الا بدون پشتیبانی درست، ممکن است در نیم‌فصل دوم هر اتفاقی رخ دهد.


ما در این فصل حداکثر 30 درصد حقوقمان را گرفتیم ضمن اینکه من از سال های گذشه پول زیادی طلبکارم و واقعاً از مسئولان ذی‌ربط می‌خواهم با نگاهی جدی‌تر به این تیم نگاه کنند و حیف است این تیم با این پشتوانه این‌چنین مشکلات مالی داشته باشد.»

 

دیدگاه‌ها