کد خبر : 1658853 | 08 دی 1398 ساعت 17:24 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: بازیکنان من بهانه جو نیستند

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، معتقد است که تیمش برای موفقیت باید با فشار ها کنار بیاید.

کلوپ: بازیکنان من بهانه جو نیستند

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در سال ۲۰۱۹ به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دست یافت تا به ناکامی خود در کسب جام پایان دهد. شاگردان یورگن کلوپ همچنین در فصل گذشته تا آستانه قهرمانی در لیگ برتر نیز پیش رفتند اما در آخرین روزها رقابت را به منچسترسیتی واگذار کردند. در فصل جدید اما لیورپول نتایج فوق‌العاده کسب کرده و شانس اول قهرمانی در لیگ برتر به حساب می آید.

 

لیورپول در هفته‌های اخیر بازی های فشرده داشته و از این نظر تحت فشار زیادی قرار دارد. آن ها امشب در یک دیدار سخت و دشوار میزبان ولورهمپتون خواهند بود. یورگن کلوپ حالا و پیش از این دیدار درباره فشردگی بازی‌های تیمش به شکل جالبی صحبت کرده است. او در این باره گفت:" این گروه از بازیکنان به خوبی می‌توانند برنامه ها و معیارهای خود را تعیین کنند. آن ها می توانند تصمیم بگیرند که با خستگی پا به زمین بگذارند یا با شادابی. این انتخابی است که به عهده ماست و ما در این باره قدرت تصمیم گیری داریم. من احمق نیستم و می دانم که با یک آزمایش بزرگ روبرو هستیم. این جا لیگ برتر است؛ جایی که ما آرزو داریم در آن موفق شویم و در این راه باید با چالش های سختی روبرو شویم. ما در مورد یک فرهنگ صحبت می کنیم؛ بازیکنان من بهانه جو نیستند. ما در بعضی مواقع با مشکلاتی مواجه می شویم و حتی شکست می خوریم اما هیچ وقت آن را به گردن کسی نمی اندازیم."

 

1462469

 

کلوپ در ادامه گفت: " رویکرد ما باید یک رویکرد فرصت طلبانه باشد. ما برای اولین بار در تاریخ این باشگاه به مقام قهرمانی جهان باشگاهی جهان دست یافتیم و این یک فرصت طلبی فوق العاده بود. تقابل با فشارها یک هدیه برای ما به حساب می آید؛ چه فشار های مثبت و فشارهای منفی. این انگیزه بزرگ برای ما تبدیل می‌شود."

دیدگاه‌ها