کد خبر : 1658887 | 08 دی 1398 ساعت 19:56 | 97.9K بازدید | 0 دیدگاه

دو روز سرنوشت ساز برای سرخپوشان

مازادهای پرسپولیس به دوحه نمی‌روند؟

گابریل کالدرون قرار است دو روز دیگر لیست مازاد و برنامه های خود را به باشگاه پرسپولیس اعلام کند و با توجه به همین موضوع احتمال دارد بازیکنان حاضر در لیست مازاد به اردوی دوحه نروند.

مازادهای پرسپولیس به دوحه نمی‌روند؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس این روزها با ابهام ها و حتی بحران های مختلفی دست و پنجه نرم می کند. از یک سو مشکلات مالی و از طرف دیگر شرط های کالدرون برای بازگشت سبب شده تا علامت سوال بزرگی در خصوص آینده کاری این مربی آرژانتینی با پرسپولیس مطرح باشد. در ابتدا او نیز همچون برانکو برنامه تمرینی خود را داد و سپس تغییراتی در آن ایجاد کرد اما حتی اعلام برنامه تمرینی نیز نمی‌تواند ضمانتی برای بازگشتش به ایران و ادامه کار با پرسپولیس باشد.

 

با این وجود او برنامه هایی ویژه برای نیم فصل دوم دارد. یکی از خواسته های کالدرون که اردوی قطر است توسط باشگاه پرسپولیس عملی خواهد شد و کالدرون تیمش را برای نیم فصل دوم در کمپ باشگاه الشحانیه قطر آماده خواهد کرد. اما پرسش اصلی این است که آیا بازیکنان مازاد کالدرون در این اردو حضور خواهند داشت یا نه. در ابتدای فصل سروش رفیعی و شایان مصلح دو ستاره ی پرسپولیس در اردوی ترکیه از این تیم جدا شدند و در واقع آنجا به این دو اعلام شد که مورد توجه و علاقه سرمربی جدید نیستند و باید به تهران برگردند تا تیم جدیدشان را انتخاب کنند اما این بار به نظر می‌رسد برنامه ای دیگر ریخته شده است.

 

گابریل کالدرون دو روز دیگر برنامه خود را به باشگاه پرسپولیس خواهد داد که در آن لیست مازاد و لیست بازیکنان مورد نظر هم جای دارد. به جز براندائو جونیور دو بازیکن دیگر هم احتمالا از پرسپولیس جدا می شوند تا جا برای سه خرید زمستانی باز شود. سه خریدی که باشگاه تاکید دارد یکی از آن ها خارجی باشد و کالدرون با آن فعلا مخالفت می کند. حالا در صورتی که پرسپولیس با تصمیم انصاری فرد کار نقل و انتقالاتی را جلو ببرد یک خارجی در پست مهاجم نوک جذب می‌شود و سپس دو بازیکن داخلی هم به فهرست اضافه خواهند شد.

 

این که بازیکنان مازاد پرسپولیس به دوحه بروند یا نه بستگی به اعلام نام آن ها از سوی باشگاه دارد. این که آیا مدیران پرسپولیس تصمیم می گیرند که نام دو مازاد ایرانی را پیش از سفر به دوحه مشخص کنند یا اینکه در طول اردو نیز به آنها فرصت دهند تا خود را به سرمربی تیم ثابت کنند. با این حال بعید است که تغییری در تصمیم کالدرون به وجود بیاید و احتمالا این دو نفر جدا خواهند شد. با توجه به محدودیت نقل و انتقالات زمستانی شاید بهتر باشد که همین پس فردا نام این دو در خروجی سایت باشگاه قرار بگیرد تا بازیکنان مازاد هم بتوانند سریع تر تیم خود را مشخص کنند و به مشتریان خود پاسخ قطعی بدهند.

دیدگاه‌ها