کد خبر : 1658913 | 08 دی 1398 ساعت 23:33 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: فصل هنوز تمام نشده و در نیمه راه هستیم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول به تمجید از عملکرد حریف امشب تیمش پرداخت.

کلوپ: فصل هنوز تمام نشده و در نیمه راه هستیم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب در شرایطی با تک گل سادیو مانه موفق به غلبه بر ولورهمپتون شد که حریف شگفتی ساز این فصل لیگ برتر در طول بازی موقعیت های خوبی را از دست داد و لیورپول در برخی دقایق خوش شانس بود. یک گل ولوز در نیمه اول به شکل عجیبی مردود اعلام شد و حالا یورگن کلوپ در خصوص جنجال های VAR در فوتبال جزیره صحبت کرده است.

 

1464161

 

یورگن کلوپ گفت: "ولورهمپتون واقعا تیم آماده ای بود و در شرایط مناسبی قرار داشت. در نیمه اول ما بازی را همانطور که باید کنترل کردیم. ضد حمله های حریف تهدید بزرگی بود اما ما به خوبی موفق به دفاع کردن شدیم. فصل جاری هنوز تمام نشده و ما تازه در نیمه راه هستیم. 19 بازی بعدی نیز مانند امشب خواهد بود. هر تیمی با تمام آنچه در اختیار دارد می جنگد و ما باید آماده باشیم. چه کسی در ماه دسامبر به تعداد امتیازات اهمیت می دهد؟ ما در ماه دسامبر هستیم و ژانویه در انتظار است.

 

جنجال های داوری؟ من فکر می کنم اولین صحنه به شما کمک می کند. اما اگر به حالت آفساید فکر کنید، مدتی طول می کشد، اما در مورد هند احتمالی تصمیم می تواند سریعتر گرفته شود. در انگلیس در حال حاضر شرایط اینگونه پیش می رود. در دیدار مقابل آستون ویلا تصمیماتی که با VAR گرفته شد به ضرر ما بود. این اتفاقات رخ می دهد و هیچ کس چنین چیزی را دوست ندارد."

دیدگاه‌ها