کد خبر : 1658941 | 09 دی 1398 ساعت 10:20 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

مارکوس راشفورد:

دنیل جیمز با اینکه جوان است شخصیت بزرگی دارد

مارکوس راشفورد ستاره منچستریونایتد به تمجید از درخشش دنیل جیمز در جریان پیروزی 2-0 این تیم مقابل برنلی پرداخت و نقش او در این پیروزی را نقشی بزرگ دانست.

دنیل جیمز با اینکه جوان است شخصیت بزرگی دارد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد روز شنبه به مصاف برنلی رفت و با پیروزی 2-0 مقابل این تیم که با گلهای دو مهاجم این تیم مارکوس راشفورد و آنتونی مارسیال زده شد توانست به پیروزی رسیده و سه امتیاز مهم بدست بیاورد. مارکوس راشفورد ستاره خط حمله یونایتد بعد از این بازی به تمجید از دنیل جیمز پدیده جوان شیاطین سرخ پرداخت و شخصیت بالای او در این بازی را یکی از عوامل مهم پیروزی یونایتد دانست.

 

1465196

 

گلی که راشفورد در دقیقه 90+5 بازی مقابل برنلی به ثمر رساند بعد از آن بدست آمد که دنیل جیمز از نیمه زمین خودی به حرکت درآمد و با نفوذی بسیار سریع وارد زمین حریف شده و پاسی عالی به راشفورد داد تا دومین گل شیاطین سرخ به ثمر برسد. دنیل جیمز 22ساله در جریان بازی 5 بار با خطا سرنگون شد تا از این نظر بیشترین آمار بازی را داشته باشد. راشفورد از شجاعت دنیل جیمز ستایش کرده و او را فوتبالیستی شجاع و باشخصیت دانست.

 

راشفورد به تلویزیون منچستریونایتد گفت:" وقتی صحبت از شخصیت یک فوتبالیست می‌کنیم، نوع بازی دنیل جیمز در مقابل برنلی به نظر من تعریف شخصیت برای یک فوتبالیست است. او در طول 95 دقیقه بازی هر وقت که صاحب توپ شد با خطا سرنگونش کردند ولی او تا آخرین لحظه از جایش بلند می‌شد، توپ را مال خودش می‌کرد و پاسهای خوب می‌فرستاد".

 

ستاره خط حمله یونایتد در ادامه گفت:" دنیل جیمز هر وقت که در زمین حضور دارد برای حریفان یونایتد تهدید به حساب می‌آید. وقتی یک فوتبالیست هر بازی می‌تواند چنین نقشی بازی کند نشان می‌دهد که از شخصیت قوی‌ای برخوردار است".

 

دیدگاه‌ها